تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۲۴ آذر ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

گردهمایی ضد ایرانی سازمان مجاهدین خلق در اروپا

سازمان مجاهدین خلق فردا (۲۵ آذرماه) به صورت همزمان در بیش از ۵۰ شهر در اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا نشستی ضدایرانی برگزار می‌کنند.

گردهمایی داعشی‌های ایرانی در اروپا

رویداد۲۴ سازمان مجاهدین خلق در بیانیه‌ای از برگزاری نشستی ضدایرانی در تاریخ ۱۵ دسامبر (فردا یکشنبه ۲۵ آذرماه) خبر داده است. در بیانیه آنها آمده این گردهمایی قرار است به صورت همزمان در حدود ۵۰ شهر در اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا با موضوع مخالفت با آنچه «گسترش تروریسم ایران» خوانده شده، برگزار شود.

بر اساس این بیانیه، منافقین، «خواستار سیاستی قاطع برای برخورد با این نوع تروریسم شامل گنجاندن وزارت اطلاعات و امنیت ایران در فهرست تروریسم اتحادیه اروپا، آمریکا و استرالیا» هستند.

به نوشته روزنامه گاردین، سال گذشته مهمان افتخاری این راهپیمایی «جان بولتون» بود که در حال حاضر مشاور امنیتی ترامپ است.

دیگر مهمانان راهپیمایی روز گذشته، «بیل ریچاردسون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل و «استفان هارپر» نخست وزیر سابق کانادا هستند.

گاردین در ادامه نوشت، هنوز مشخص نیست که سخنرانان این تجمع مبلغی را برای سخنان خود دریافت کرده‌اند یا خیر، اما این گروهک به پرداخت «مبالغ بالا به سخنرانان شهره است.»

بنا بر این گزارش، در این نشست حدود ۴ هزار نفر شرکت داشتند که «بسیاری از آن‌ها پناهجویان و جوانان اهل اروپای شرقی بودند که در ازای سفر آخر هفته به پاریس، با اتوبوس به این نشست منتقل شده بودند.»

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
0
حالا چه غلطی میخوان بکنند تو این چهل سال هیچ غلطی نکردن و بعد از این هم نمیتوانند هیچ غلطی بکنند الان باید به خدمت کدخدا پرستها و غرب زده های مزدور داخلی رسیدگی کرد که با دروغگویی و عوامفریبی میخوان ملت و کشور رو تقدیم اربابای خارجیشون کنند،،غرب زده ها اهدافشون با اهداف با غربی ها یکی هست و میخوان جمهوری اسلامی رو ازبین ببرنند پس ما باید ابتدا این خودفروخته های خائن و مزدورای داخلی رو نابود کنیم
نظرات شما
پیشخوان