تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۰۳ دی ۱۳۹۷
بهای سکه افزایشی شد؛

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۳۹۷/۱۰/۰۳

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران با افزایش قیمت نسبت به دیروز ۳ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان شد.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۳۹۷/۱۰/۰۳

رویداد۲۴ امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به دیروز افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۵۵ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۶۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۳۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۱۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۶۴ دلار معامله می‌شود؛ که ۸ دلار افزایش یافته است.

گفتنی است، صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی ۱۱ هزار و ۷۵۰ تومان رسیده است؛ قیمت خرید یورو نیز در صرافی‌های دولتی ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است.

همچنین، یورو در مرکز مبادلات ارزی با کاهش قیمت ۴۷۸۳ تومان، قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۲۲ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: طلا ، اونس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان