تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۷
محتشمی:

حمایت همه جانبه اصلاح‌طلبان، روحانی را پیروز انتخابات کرد

دبیرکل حزب اصلاح‌طلب آزادی گفت: در انتخابات ۹۶ حتی آحاد مردم اذعان می‌کنند که آقای روحانی کاندیدای اصلاح‌طلبان بوده است.

حمایت همه جانبه اصلاح‌طلبان روحانی را پیروز انتخابات کرد

رویداد۲۴ مجید محتشمی در واکنش به اظهارات اخیر واعظی که در مصاحبه‌ای گفته بود "اینکه ما در سال 96 با گروهی نشسته باشیم و با هم چیزی را به‌عنوان ائتلاف امضا کرده باشیم خیر، نه در سال 92 این کار را کرده‌ایم و نه در سال 96"، گفت: در ارتباط با انتخابات 96 حتی آحاد مردم اذعان می‌کنند که آقای روحانی کاندیدای اصلاح‌طلبان بوده است؛ بنابراین افرادی که در عرصه سیاسی تازه کار هستند، نمی‌توانند ارزیابی درستی از واقعیت‌ها داشته باشند.

وی افزود: برخلاف آنچه که گفته می‌شود بسیاری از امورات دولت توسط آقای واعظی مدیریت می‌شود، اما رئیس دفتر رئیس‌جمهور از نظر قابلیت‌های مدیریتی، شخصیت بسیار معمولی دارد.

محتشمی با بیان اینکه رمز موفقیت آقای روحانی در هر دو انتخابات 92 و 96، انجام اقداماتی بود که منجر به حمایت همه‌جانبه اصلاح‌طلبان از او شد،‌ تصریح کرد: حزب اعتدال و توسعه با توجه به کمبود سرمایه اجتماعی که قبل از روی کار آمدن دولت آقای روحانی هم به آن دچار بود، عملا نمی‌تواند، نقش موثری در رقابت‌‌های انتخاباتی سال 1400 ایفا کند. 

دبیرکل حزب آزادی در واکنش به صحبت‌های اخیر سخنگوی حزب اعتدال و توسعه که گفته در انتخابات مستقل ورود می‌کنند، گفت: حزب اعتدال و توسعه نه در دوران قبل از انتخابات 92 و نه این روزها که تعداد زیادی از منتسبان به این حزب در بدنه دولت قرار دارند، از سرمایه اجتماعی قابل قبولی برخوردار بوده است.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان