تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۱۸ دی ۱۳۹۷

دستگیری پدری که فیلم استعمال مخدر کودکش را منتشر کرد

سرهنگ علی کریمی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخیرا انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که در آن کودکی حدودا ۳ ساله مشغول استعمال مواد مخدر بود، با واکنش‌های منفی شهروندان مواجه شد.
دستگیری پدری که فیلم استعمال مخدر کودکش را منتشر کرد
رویداد۲۴ پلیس فتا استان کرمانشاهافزود: جریحه دار شدن احساسات شهروندان و تقاضای آن‌ها مبنی بر شناسایی و عوامل این کار، پلیس فتا را برآن داشت تا هرچه سریعتر نسبت به این کار اقدام کند.

سرهنگ کریمی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از تحقیق فراوان و انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی پدر کودک خردسال شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه ادامه داد: این فرد در بازجویی‌های انجام شده هدف از وادار کردن کودک خردسالش به استعمال مواد مخدر و پخش آن در فضای مجازی را تفریح و سرگرمی عنوان کرد.

وی همچنین از معرفی این فرد به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
 
سرهنگ کریمی تاکید کرد: انتشار هر گونه فیلم و عکس در فضای مجازی که منجر به جریحه دار شدن احساسات عمومی شود جرم بوده و پلیس فتا نسبت به موضوع ورود پیدا خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا با ابراز تاسف از اینکه شبکه‌های اجتماعی برای برخی‌ها به محلی برای انتشار تصاویر و فیلم‌های کار‌های خلاف قانون تبدیل شده است، گفت: این افراد برای دیده شدن دست به هرکاری زننده‌ای می‌زنند که نتیجه آن جریحه دار شدن احساسات شهروندان است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان