تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۷
ورود جدی مجلس به ماجرای شکنجه یک کارگر

اسماعیل بخشی با علی مطهری دیدار کرد/ دیدار هیئت رئیسه فراکسیون امید با وزیر اطلاعات

وکیل اسماعیل بخشی از دیدار خود و موکلش با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

 

اسماعیل بخشی با علی مطهری دیدار کرد/ دیدار هیئت رئیسه فراکسیون امید با وزیر اطلاعات

رویداد۲۴ فرزانه زیلابی در تشریح جزئیات این خبر گفت: دیروز سه‌‌‌شنبه هجدهم دی‌‌‌ماه بنا به درخواست‌‌‌های مکرر وکیل آقای مطهری (مصطفی ترک‌همدانی)، نشست نایب رئیس مجلس با اینجانب و آقای اسماعیل بخشی درخصوص دردنامه انتشاریافته از جانب موکلم بود.

وکیل اسماعیل بخشی درباره اظهارات مصطفی ترک‌همدانی هم اظهار داشت: اظهار نظرهای وکیل محترم (آقای همدانی) درخصوص پرونده موکلم صرفا اظهارنظری است مانند اظهارنظرهای سایر اشخاص، مسئولان و فعالان دیگر نسبت به پرونده موکلم، ولی سمتی به عنوان وکیل در پرونده ندارند.

فاطمه سعیدی نیز در جمع خبرنگاران درباره جلسه صبح امروز  هیات رییسه فراکسیون امید با وزیر اطلاعات مسئولان اطلاعات استان خوزستان گفت: در این جلسه سه موضوع ارتباط با اروپا، مسائل اقتصادی و ادعای اسماعیل بخشی در مورد شکنجه از طرف وزارت اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: وزیر اطلاعات در این جلسه توضیحاتی در رابطه با ارتباط با اروپا و مسائل اقتصادی و همچنین ادعای آقای بخشی به نمایندگان ارائه کرد و در ادامه نیز رییس اطلاعات استان خوزستان مستنداتی را ارائه دادند.

سخنگوی فراکسیون امید اظهار کرد: ما در فراکسیون امید روز گذشته با آقای بخشی و وکیل وی جلسه داشتیم و سخنان ایشان را شنیدیم. پیگیری‌هایمان در مورد ادعای ایشان ادامه دارد و نتیجه بررسی‌هایمان را بعد از بررسی قوه قضاییه و کمیسیون امنیت ملی در مورد ادعای بخشی اعلام خواهیم کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان