تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۷

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز ۱۳۹۷/۱۰/۱۹

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز چهارشنبه با نوسان جزئی نسبت به دیروز، ۳ میلیون و ۷۶۸ هزار تومان شد.

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز ۱۳۹۷/۱۰/۱۹

رویداد۲۴ امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته نوسان جزئی داشته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۷۶۸ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۶۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۴۲ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۸۲.۷ دلار معامله می‌شود.

قیمت‌های درج شده برای انواع سکه و طلا از اتحادیه طلا و جواهر گرفته شده است.

گفتنی است، صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری با ۲۰ تومان کاهش نسبت به نرخ دیروز، ۱۰ هزار و ۸۸۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۷۸۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۲۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۶۲۰ تومان است.

یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۸۱۱ تومان، درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و پوند انگلیس نیز ۵۳۴۹ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت دلار ، قیمت ارز
نظرات شما
پیشخوان