تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۰ دی ۱۳۹۷

استعفای محمد تقوی از هدایت تراکتورسازی

سرمربی تراکتورسازی با انتشار متنی از سمت خود در این تیم استعفا داد.
استعفای محمد تقوی از هدایت تراکتورسازی
رویداد۲۴ محمد تقوی، سرمربی تراکتورسازی ساعتی پس از دیدار و گفتگو با عباس الیاسی، سرپرست این باشگاه با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از سمتش کناره‌گیری کرد.

در این متن آمده است:

از زمانی که مسئولیت فنی باشگاه بزرگ تراکتورسازی را پذیرفتم سعی کرده بودم که تمامی تمرکزم به فوتبال و پیشرفت این تیم باشد. کلمه کلیشه‌ای باشگاه بزرگ، مربی بزرگ می‌خواهد موجب شده بود که بعضی از فرصت طلبان با این حربه کهنه و نه چندان موثر تمرکزم را از من بگیرند اماحمایت و پشتیبانی کامل مالک، زنوزی و مدیر عامل وقت، اسدی به همراه هواداران واقعی تراکتور که در تمامی زمان‌ها با محبت هایشان شرمنده ام می‌کردند موجب شده بود تا تیم از هم گسخته تراکتورسازی در پایان نیم فصل همچنان در بین مدعیان قرار بگیرد. در حال حاضر و با توجه به سیاست‌های باشگاه و‌تردید آنان ترجیح دادم تا با استعفای خود دست مسئولین باشگاه را باز بگذارم تا در انتخاب سرمربی مورد نظر خود در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسند تا تیم تا پیش از شروع نیم فصل دوم وارد مشکلات نشود.
 
موفقیت تراکتور و قهرمانی آن آرزوی قلبی‌ام است که امیدوارم در پایان این مسابقات به آنچه سرزاوارش است دست پیدا کند. از تمای ارکان باشگاه و بازیکنان و همکارانم خصوصا آقا عزیز، آقا غلام و حسن آقا، مسئولین تدارکات تیم عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم حضوری در خدمتشان باشم به این دلیل که توان رویارویی و خدا حافظی با آنان را نداشتم. یاشاسین تراکتور و یاشاسین مردم خون گرم سرزمین آذرباییجان که یکی از بهتران دوران زندگی‌ام را در این شهر سپری کردم.»
 
 
استعفای محمد تقوی از هدایت تراکتورسازی
منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان