تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۷
کوهکن:

اظهارات مسئولان نباید منجر به سوء‌استفاده بیگانگان شود

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید مسئولان با هوشیاری حرف‌هایشان را به گونه‌ای بیان کنند که منجر به سوء‌استفاده دشمن نشود، دولت هم باید به مطالبات مردم پاسخ دهد.

اظهارات مسئولان منجر به سوء‌استفاده بیگانگان نشود

رویداد۲۴ محسن کوهکن در گفت‌وگویی در توضیح کلید واژه فتنه ۹۸، اظهار کرد: این موضوع به معنای داشتن هوشیاری مردم، مسئولان و دولتمردان نسبت به اتفاقات است، چون در کشور ما هر دو سال یکبار دو انتخابات برگزار می‌شود که در انتخابات شاهد رقابت‌های افراد هستیم.

نماینده لنجان در مجلس توضیح داد: دشمنان ما همواره تلاش می‌کنند که خواسته‌ها و مطالبات در داخل کشور را به مسیر و جهت‌های دیگری بکشانند. آخرین مورد آن مربوط به مطالبات کشاورزان اصفهان در اعتراض به وضعیت حق‌آبه‌شان بود. آنها خواسته معقول و منطقی داشتند. کسانی که از خانواده‌های شناخته شده رزمنده و مدافعان انقلاب هستند و می‌خواستند که به حق‌شان برسند به همین دلیل هم نمایندگان اصفهان در حمایت از خواست معقول آنها استعفا دادند. در چنین شرایطی منافقان در بیرون از کشور تلاش کردند که این مطالبه به حق صنفی را به مسیر و جهت‌های دیگری بکشانند و از آن سوء‌استفاده کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «دشمنان به دنبال آن هستند که از هر اتفاقی در کشور سوء‌استفاده کنند» خاطرنشان کرد: ما در سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی با تعداد زیادی از کاندیداها را داریم که لازم است با توجه به اقدامات دشمنان هوشیاری لازم وجود داشته باشد. همان‌طور که ما در آخرین انتخابات یعنی انتخابات ریاست جمهوری توانستیم به بهترین شکل شرایط را مدیریت کنیم و هیچ اتفاقی رخ نداد، چون نیروهای انقلاب تجربه‌ای از اتفاقات سال ۱۳۸۸ را داشتند.

کوهکن در جمع‌بندی گفت: تمام این هشدارها خطاب به مردم و مسئولان و تریبون‌داران است که ضمن بیان انتقاد و گفتن سخن حق به نوعی صحبت نکنند که مورد سوء‌استفاده بیگانگان قرار گیرد. مسئولان باید به این هشدارها در نوع بیانشان‌ توجه جدی داشته باشند و مردم هم هوشیار باشند.

وی تاکید کرد: از طرف دیگر دولت هم باید مطالبات را جدی گرفته به خصوص آنهایی که جنبه امنیتی و در راستای حفظ امنیت مردم  هستند. نباید از کنار مسائلی که می‌تواند زمینه‌ سوء‌استفاده دشمنان را فراهم کند به راحتی گذشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان