تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۷
کی‌روش:

عاشق منتقدانم هستم/ منتقدها مجانی برایم کار می‌کنند

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بازی فردا با عراق قابل مقایسه با بازی ۴ سال پیش نیست، گفت: عاشق منتقدانم هستم چون باعث محبوبیت من می‌شوند.

منتقدها مجانی برایم کار می‌کنند

رویداد۲۴ کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی تیم‌ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس وررشگاه آل مکتوم دبی گفت: خدارا شکر آماده سازی خوبی داشتیم. مهمترین مطلب استراحتی بود که پس از دو بازی داشتیم. 

سرمربی تیم‌ملی درباره حساسیت بازی گفت: اگر قرار باشد تنها یک بازی در جهان باشد که همه آرامش داشته باشند و ریلکس باشند بازی فردا است چون هر دو تیم صعود کرده ایم. دلیلی نمی بینم بازی فردا حساس باشد. ما قبلا مقابل یمن و ویتنام بازی داشتیم اما حالا باید بگویم با عراق بازی می کنیم.

کی‌روش در پاسخ به سئوال خبرنگار عرب زبان سایت فیفا که هنوز یکی از مربیان بزرگ ایران به انتقاد از شما می‌پردازد افزود: عاشق تمام کسانی هستم که از من انتقاد می‌کنند چون آنها باعث محبوبیت من می‌شوند. آنها رایگان برای من کار می‌کنند تا محبوب شوم!

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در ادامه پاسخ به خبرنگار فیفا که عنوان کرد "شما مدعی شده اید چهار تیم ایران، کره، ژاپن و استرالیا به نیمه نهایی جام ملت ها می رسند" اظهار داشت: اگر شما برای فیفا کار می کنید باید دقت بیشتری داشته باشد. من هرگز چنین صحبتی نکردم.

کی‌روش ادامه داد: ولی اگر بخواهیم از بعد تئوری نگاه کنیم باید بگویم از نظر نتایج و سرمایه گذاری، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا سه تیمی هستند که می توانند به مرحله نیمه نهایی برسند. کشورهای دیگر می جنگند تا به این سه کشور نزدیک شوند. البته در نهایت انگیزه بازیکنان حرف اول را می زند.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه شما بر خلاف رسانه های عراق آرامش خاصی در صحبت هایتان برای این بازی دارید و آیا این استراتژی شما برای بازی است؟ افزود: نمی‌توانم استراتژی خودم را شفاف بگویم چون رسانه های عراقی هم اینجا هستند. البته شوخی می‌کنم. مهم ترین موضوع این است که خواسته های بازیکنانم را برآورده کنم و از آنها بخواهم بهترین بازی خودشان را انجام دهند. طبیعی است عراقی ها برای بردن ایران متحد باشند. این برعکس برخی رسانه ها در ایران است که متعهد نیستند. به بازیکنانم می گویم به مردم ایران فکر کنند و بازی خودشان را انجام دهند. فرقی نمی کند مقابل آرژانتین و پرتغال بازی داریم یا سایر تیم ها. به همه احترام می‌گذاریم.

خبرنگاری از کی‌روش درباره اتفاقات بازی ۴ سال پیش با عراق سئوال کرد و اینکه سرمربی تیم‌ملی در یک نشست گفته بود آن مسابقه مثل استخوانی در گلویش مانده است. کی‌روش در واکنش به این جمله گفت: مسابقه فردا با ۴ سال پیش قابل مقایسه نیست. بازی چهارسال پیش بین ایران و عراق نبود بلکه بازی با بنجامین ویلیامز بود. اما خوشبختانه فردا داوران خوبی داریم. فردا همه برای رویاهایمان صحبت می‌کنیم. عراق تیم خوب و بازیکنان محکمی دارد. این مسابقه فردا یک پیروز قطعی دارد و آن هم هواداران هر دو تیم هستند.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در پایان گفت: یک بار دیگر باید بگویم برای اینکه شما رانندگی خوبی داشته باشید تا به مقصد برسید نیاز است تا جلوی خودتان را ببینید نه انتهای مسیر را. اگر قرار باشد مسیر طولانی را نگاه کنیم کار به مراتب سخت‌تری خواهیم داشت. باید تمام تمرکزمان را روی بازی بعدی خودمان بگذاریم. یکسری بازیکن دارم که باید بازی کنند تا بتوانیم به مقصد نهایی برسیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان