تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۷
وکیل تسخیری پرویز کاظمی:

دلایل دادسرا علیه متهمان بانک سرمایه قوی است

وکیل تسخیری پرویز کاظمی وزیر رفاه دولت نهم و رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه گفت: دلایل دادسرا در پرونده متهمان بانک سرمایه قوی است و دلایل متهمان قابل توجیه نیست.
دلایل دادسرا علیه متهمان بانک سرمایه قوی است
رویداد۲۴ سیامک مدیرخراسانی درباره پرونده متهمان بانک سرمایه که نخستین جلسه رسیدگی به آن روز گذشته (سه شنبه) در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی برگزار شد اظهار داشت: در این پرونده به صورت تسخیری وکالت آقای کاظمی را بر عهده دارم و باید ببینیم راجع به مسائلی که در بانک سرمایه اتفاق افتاده، راهی برای دفاع از موکل پیدا می‌کنیم یا خیر.

این وکیل دادگستری اضافه کرد: به عنوان کسی که سال‌ها قضاوت کردم و با نگاه قضایی، باید بگویم دلایل مطروحه در کیفرخواست قوی است و دفاعیاتی هم که روز گذشته (سه شنبه) بخشایش یکی از متهمان پرونده ارائه کرد، فوق العاده ضعیف بود.

مدیرخراسانی گفت: در جلسه دیروز قاضی مسعودی مقام هم به متهم توضیح داد که درباره زمان مسئولیت خود توضیح دهد، اما متهم سهوی یا عمدی توجهی نمی‌کرد.

نخستین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان بانک سرمایه سه شنبه در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

علی بخشایش، مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی وزیر رفاه دولت نهم و رئیس هیات مدیره سابق بانک سرمایه و محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه متهمان این پرونده هستند.

مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی اتهام مشترک سه متهم پرونده این پرونده است و مشارکت در ۴۶، ۴۱ و ۴۰ فقره خیانت در امانت به ترتیب دیگر اتهامات بخشایش، کاظمی و توسلی است.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان