تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
هافبک تهاجمی تیم ملی ژاپن:

ژاپن بازی را هجومی آغاز می‌کند/ سطح فوتبال ژاپن و ایران یکسان است

هافبک سامورایی‌ها می‌گوید که در این تورنمت با بد شانسی مواجه شدیم ضمن این که معتقد است دو تیم ایران و ژاپن در یک سطح قرار دارند.
ژاپن بازی را هجومی آغاز می‌کند/ سطح فوتبال ژاپن و ایران یکسان است
رویداد۲۴ گنکی هاراگوچی، هافبک تهاجمی تیم ملی ژاپن در آستانه شروع اولین بازی مرحله نیمه نهایی که بین دو تیم ژاپن و ایران برگزار می‌شود در گفتگوی تصویری با وب سایت AFC اظهار کرد: «ما درطول این مسابقات روند ثابتی را داشته ایم و در طی این ۵ بازی نیز آن ثبات لازم را به دست آورده ایم.»

او که عضو باشگاه هانوفر آلمان است در ادامه نسبت به پیروزی‌های اقتصادی ژاپن گفت: «با وجودی که ایرادات زیادی نسبت به این موضوع از تیم ما گرفته می‌شود، اما از نظر من، کارمان را عالی انجام داده ایم و به هدفی که مد نظر خودمان و کادر فنی بود رسیدیم.»

وی در ادامه افزود: «البته به نظر می‌رسد ما در این تورنمنت از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم نمی‌توانیم به درستی استفاده کنیم. ضمن این که اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.»

این هافبک تهاجمی ۲۷ ساله که حدود ۴ سال است فوتبالش را در آلمان دنبال می‌کند، در خصوص دیدار با تیم ملی ایران نیز خاطرنشان کرد: «آنچه که مشهود است قدرت بالای خط دفاعی تیم ملی ایران است؛ اما در عین حال معتقدم در حال حاضر سطح فوتبال ژاپن و ایران یکسان است و به همین جهت نتیجه این دیدار با حداقل اختلاف رقم خواهد خورد.»

او درهمین خصوص افزود: «از دید من، ژاپن بازی را هجومی آغاز خواهد کرد و اطمینان دارم در طول ۹۰ دقیقه بازی خیلی هجومی خواهد شد و هر دو تیم به یکدیگر حمله خواهند کرد، بنابراین فکر می‌کنم بازی خیلی جالبی خواهد شد. خودم هم با احساس مسئولیت بازی می‌کنم. من در جام جهانی بازی کرده‌ام و انواع تجربیات را دارم. فکر می‌کنم مسئولیت دارم تا بازیکنان کم تجربه را راهنمایی کنم و می‌خواهم به عنوان رهبر تیم ایفای نقش کنم.»

هافبک سامورایی ژاپن در خاتمه خاطرنشان کرد: «من تحت فشار بهتر بازی می‌کنم، چون تجربه و ذهنیت لازم برای لذت بردن از این موضوع را دارم. به همین خاطر می‌خواهم با توجه به سختی‌های که متحمل می‌شوم به ساختن خود ادامه دهم و در کنار بازی کردن از فشار موجود هم لذت ببرم.»
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان