تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
مدیر شبکه سه در پشت صحنه آسیا ۲۰۱۹

گفته‌های رشیدپور و میثاقی همزمان با پخش ایران - ژاپن

علی فروغی (مدیر شبکه سه سیما) به همراه رضا رشیدپور در ساعات باقیمانده به آغاز بازی ایران - ژاپن در پشت صحنه برنامه حاضر شده و از نزدیک در جریان اجرای این برنامه قرار گرفتند.

 رویداد۲۴ ناصر کریمان (مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما) و همچنین میثم فضلعلی (مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما) مدیر شبکه سه را در این بازدید همراهی کردند.

علی فروغی در پشت صحنه این برنامه از تلاش‌های عوامل برنامه ۲۰۱۹ قدردانی کرد و از نزدیک در جریان اجرای زنده این برنامه قرار گرفت.

محمد حسین میثاقی  درباره خروجی و بازخورد برنامه آسیا ۲۰۱۹ اظهار کرد: تمرکز ما در این برنامه آیتم‌سازی است و با اتکا به تیم محتوای برنامه که متشکل از کارشناسان مختلف از جمله حوزه موسیقی اجتماعی، دکور و … است، سعی کردیم پرمخاطب‌ترین برنامه حال حاضر باشیم.

وی درباره تفاوت اجرای این برنامه با ویژه برنامه‌های جام جهانی در تلویزیون اظهار کرد: تولید ویژه برنامه برای فوتبال آسیا که چندان برای مخاطب شناخته شده نیست در مقایسه با بازی‌های جام جهانی که ستاره‌ها در آن بازی می‌کنند، به مراتب سخت‌تر است و نیاز به اطلاعات و برنامه‌ریزی بیشتری به ویژه در بخش آیتم‌ها دارد.

میثاقی همچنین افزود: بیشترین دغدغه ما در این برنامه ایجاد جذابیت در آیتم‌ها است و فکر می‌کنم به اندازه‌ی ویژه برنامه بازی‌های جام جهانی توانسته‌ایم مخاطب را راضی نگه داریم.

رضا رشیدپور هم با بیان اینکه برای گفتن خسته نباشید و به پیشنهاد مدیر شبکه در استودیو ۱۴ حاضر شده است، درباره بازی امروز ایران ژاپن اظهار کرد: هم آرزو و هم نظرم این است که ایران بازی را ببرد و به فینال برسیم خیلی دلم روشن است بعد از سال‌ها قهرمان می‌شویم.

رشیدپور در پاسخ به اینکه آیا گزارشگری فوتبال را دوست دارد؟ اظهار کرد: من اصلاً گزراشگری و فوتبال بلد نیستم و اطلاعاتم در حدی نیست که حتی دو دقیقه از بازی را گزارش کنم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان