تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷

فیش حقوقی نجومی‌بگیران هلدینگ خلیج فارس زیر ذره بین

پس از سرپیچی مدیران بازنشسته شرکت‌های تابعه وزارت نفت از قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی و شبه دولتی همچنان شاهد انتشار اخباری در خصوص فیش حقوق نجومی این مدیران بازنشسته هستیم.

فیش حقوقی نجومی‌بگیران هلدینگ خلیج فارس زیر ذره بین

رویداد۲۴ در شهریورماه سال جاری مجلس قانونی را تصویب کرد که طی آن مقرر شد تا بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی و شبه دولتی به کار گرفته نشوند. اما پس از آن همچنان شاهد حضور و ‌فعالیت مدیران بازنشسته در زیرمجموعه‌های وزارت نفت به ویژه هلدینگ خلیج فارس و صندوق بازنشستگی نفت هستیم.

گفتنی است تخطی از قانون تنها در این مورد خلاصه نشده و اکنون شاهد انتشار اخباری مبنی بر دریافت حقوق نجومی این مدیران بازنشسته در هلدینگ خلیج فارس هستیم.

در این باره امیر خجسته، رئیس فراکسیون شفافیت و مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان جدیت نمایندگان در خصوص رسیدگی به امور بازنشستگان گفت: بنده به عنوان رئیس فراکسیون در صورت دریافت اسناد این حقوق‌های نجومی سریعا برای جلوگیری از ادامه این وضعیت اقدام خواهم کرد.

وی در خصوص نحوه رسیدگی به این موارد گفت: اسناد فیش حقوقی نجومی‌بگیران در اولین فرصت در اختیار دیوان محاسبات کشور قرار خواهد گرفت و بنده شخصا پیگیر این امور خواهم شد و به عنوان رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از دیوان محاسبات کشور می‌خواهم به سرعت به امور نجومی‌بگیران که در عین حال بازنشسته نیز هستند چه در هلدینگ خلیج فارس و یا هر زیرمجموعه دیگر دولتی رسیدگی شود.

نماینده مردم همدان ضمن تاکید بر رسیدگی عاجل به موارد فوق گفت: در اسرع وقت هم به سرپیچی از قانون منع بکارگیری بازنشستگان رسیدگی خواهیم کرد و هم به مسئله حقوق نجومی مدیران زیرمجموعه‌های دولتی که مصداق فساد است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان