تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران:

اتاق اصناف و اتحادیه‌ها در میدان جنگ اقتصادی هستند/ دولتمردان نظرات اتحادیه‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ کنند

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: الان ما در جنگ روانی و اقتصادی هستیم و اصناف سنگر‌های این جنگ هستند. انتظار داریم دولت‌مردان در تصمیم‌گیری‌های خود نظرات ما را لحاظ کنند. اکنون دیگر جای آزمون و خطا نیست و باید نظرات اصناف را لحاظ کنند.
در این جنگ اقتصادی، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها در میدان هستند/ دولت‌مردان در تصمیم‌گیری‌های خود نظرات ما را هم لحاظ کنند
رویداد۲۴ رسول جهانگیری عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران در خصوص عضویت اتاق اصناف در چندین شورای کلان اقتصادی کشور و چگونگی استفاده از این ظرفیت گفت: اینکه ما عضو شورا‌های مختلف کلان ملی و شهری قرار بگیریم یکی از اولین خواسته‌های ماست، از طرفی ناراحت هستیم که کشور دچار تحریم شده است و از طرف دیگر خوشحالیم که با این اتفاق آقایان پی به جایگاه واقعی اصناف بردند و فهمیدند که چه گروهی در روز سختی و تنگنا‌ها همراه نظام است.

وی گفت: اکنون بدترین فشار‌ها به اصناف وارد می‌شود، آن دسته از مسئولانی که اصناف را نمی‌دیدند و به نیاز‌های آنان توجهی نمی‌کردند اکنون باید از آن‌ها حلالیت بگیرند، چون ما با سرمایه خودمان جلو آمدیم و ضرر زیادی می‌کنیم، اما پای همه چیز ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: الان ما در جنگ روانی و اقتصادی هستیم و اصناف سنگر‌های این جنگ هستند. انتظار داریم دولت‌مردان در تصمیم‌گیری‌های خود نظرات ما را لحاظ کنند. اکنون دیگر جای آزمون و خطا نیست و باید نظرات اصناف را لحاظ کنند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان تصریح کرد: وقتی کاسب را می‌ترسانید سطح عرضه در بازار کم می‌شود برای اینکه دیگر می‌ترسند جنس خود را بیاورد و می‌گوید یک وقت ما را اشتباهی نگیرند، آن وقت تا بخواهیم ثابت کنیم دیگر کالا و سرمایه خود را از دست داده‌ایم.

جهانگیری تصریح کرد: باید در این شورا‌ها هنگام اتخاذ تصمیمات نظرات بخش خصوصی اعم از اتاق اصناف و اتاق بازرگانی دیده شود. در این جنگ اقتصادی اتاق اصناف و اتحادیه‌ها در میدان هستند، اما می‌طلبد که مدیران هم آن‌ها را به بازی بگیرند.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان