تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

پیش بینی عجیب مسعود فراستی به حقیقت پیوست

مسعود فراستی در برنامه هفت دیشب درباره برندگان سیمرغ پیش بینی‌هایی کرده بود که امروز در مراسم اختتامیه این پیش بینی‌ها به حقیقت پیوست.
پیش بینی عجیب مسعود فراستی به حقیقت پیوست
رویداد۲۴ او در بخشی از این برنامه پیش‌بینی خود را از چگونگی اهدای جوایز این‌طور مطرح کرد: «پیش‌بینی خوشایند و احساس خوبی درباره داوری‌ها ندارم، به نظرم به دو فیلمی جایزه می‌دهند که اصلاً لیاقتش را ندارند، یعنی به فیلم «غلامرضا تختی» و «شبی که ماه کامل شد» به‌هیچ‌وجه با این دو فیلم نیستم، زیرا که به نظرم اولی قهرمان انسانی و سترون دارد و دیگری هم قهرمانش ریگی و برادرش هستند. سینما هم در هر دو به‌شدت ناچیز است.»

فراستی ادامه داد: «پیش‌بینی‌ام در بازیگری این است که امسال به‌طور اساسی سیمرغ حق یک بازیگر است که در دو فیلم «سرخپوست» و «متری شیش و نیم» نامزد شده است، اما به او جایزه نمی‌دهند و بازیگران زن فیلم «شبی که ماه کامل شد» جایزه می‌دهند. این پیش‌بینی من است که اگر درست دربیاید، وای به جشنواره و وای به هیئت‌داوران، امیدوارم که پیش‌بینی‌ام درست درنیاید.»

الناز شاکردوست بهترین بازیگر نقش اول زن و هوتن شکیبا بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. همچنین نرگس آبیار سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را برد و فیلمش «شبی که ماه کامل شد» بهترین فیلم امسال شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان