تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

وریا غفوری: چیز بدی نگفتم که بترسم +فیلم

مدافع استقلال تهران ضمن اینکه اعلام کرد می‌توانست در نیمه دوم دیدار برابر تراکتورسازی هم حضور داشته باشد، درخصوص اظهار نظر‌هایی که در صفحه رسمی اینستاگرامش داشته توضیحاتی را ارائه کرد.
وریا غفوری: چیز بدی نگفتم که بترسم+فیلم
رویداد۲۴ وریا غفوری در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام پس از شکست مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بینی‌ام شکسته بود، اما می‌توانستم بازی کنم. در نیمه اول کمی ضعف داشتم، اما در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کردم و فکر می‌کنم اگر بازی می‌کردم می‌توانستم به تیم کمک کنم.

وی درباره وضعیت مصدومیتش گفت: بینی من از چند جا شکسته است، پزشک به من گفت که باید عمل کنم، باید ببینم شرایط چگونه خواهد شد.

مدافع استقلال درباره نحوه عملکرد داوری در این مسابقه گفت: داوری بد نبود، در صحنه‌های معمولی، بازیکنان به داور حمله می‌کردند. باید در این صحنه‌ها رعایت کنیم. حرمت داوران را نگه داریم که آن‌ها نیز تحت فشار قرار نگیرند.

بازیکن استقلال در خصوص مطلبی که در اینستاگرامش منتشر کرده بود و برخی مسئولان را مورد خطاب قرار داده بود، گفت: آدم بعضی شرایط و مصاحبه‌ها را از مسئولان می‌بیند که انگار به درد و زخم مردم نمک می‌پاشند. همه تحت فشار هستند و چیز‌هایی می‌گویند که شرایط را بدتر کنند.

مدافع استقلال درخصوص اینکه آیا از این اظهار نظر‌ها ترس ندارد، گفت: مگر چیز بدی گفتم که بترسم؟ چیز بدی نگفتم که بترسم این حرف حق است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
سید محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
0
0
دمت گرم وریای عزیز حرف حق پاسخ نداره این مردم معمولی واقشار ضعیف هستند که فشارهارا تحمل میکنند درزمان جنگ هم همینطور بود والا مسولینی که درسعدآباد زندگی میکنند ودرییلاقات ویلاهای میلیاردی میسازند وازصف گوشت یخی وبیکاری ومجرد ماندن فرزندان اطلاعی ندارند فشاری تحمل نمیکنند وریا مردم همه از هررنگی تو وعلی کریمی رو دوست دارن زنده باشی عزیزم پهلوان یعنی همین گردست فتاده ای بگیری مردی
دمت گرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
0
0
دمت گرم وریاجان کاش همه ورزشکارا و هنرمندا متحد بشن و از همه مسعولین فعلی درخواست کنن استعفا بدن،هم دولت هم مجلس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان