تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
قیمت عمده فروشی ۵۴ قلم میوه و صیفی؛

پرتقال ۶ هزار تومان شد + جدول

قیمت عمده فرشی هرکیلوگرم پرتقال تامسون شمال در تهران به ۴ تا ۶ هزار تومان و نارنگی پیچ به ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان رسید.

پرتقال ۶ هزار تومان شد + جدول

رویداد۲۴ قیمت عمده فرشی انواع میوه برای فروش تا تاریخ ۱۹ اسفند در میدان مرکزی میوه و تره بار اعلام شد. بر این اساس در بخش مرکبات، قیمت هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال ۴ تا ۶ هزار تومان، پرتقال جنوب ۵ تا ۱۰ هزار تومان، پرتقال خونی شمال ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۶ هزار تومان، پرتقال خونی جنوب ۵ تا ۸ هزار تومان، پرتقال رسمی شمال ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵ هزار تومان لیو شیرین ۳ تا ۵ هزار تومان، نارنج هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی تخم پاکستانی ۵ تا ۱۰ هزار تومان، نارنگی پیچ ۳ هزار، ۵۰۰ تومان تا ۶ هزار تومان، نارنگی تانجلو ۴ تا ۷ هزار تومان، لیمو ترش ۴ تا ۶ هزار تومان و کیوی ۴ تا ۹ هزار تومان است.

قیمت هرکیلوگرم انار ۵ تا ۱۰ هزار تومان، خیار ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان، موز ۹ تا ۱۱ هزار تومان و قیمت سیب قرمز و زرد ۵ تا ۱۰ هزار تومان است؛ بنابراین گزارش، قیمت هر کیلوگرم بادمجان ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، پیاز زرد ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، پیاز شیری ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، سبزی جور ۳ تا ۴ هزار تومان، سبزی خوردن ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، کاهو ۳ تا ۵ هزار تومان، کوجه فرنگی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

 

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت ، میوه ، صیفی جات ، تره بار
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان