تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

سریال‌های تلویزیون در نوروز ۹۸

بسیاری از علاقه مندان به سریال های نوروزی منتظرند تا برنامه های سیما را برای پخش در نوروز ۹۸ بدانند.

رویداد۲۴بعد از کاندید شدن چند سریال برای پخش در ایام نوروز ۹۸ حالا سه سریال اصلی برای پخش آماده شده اند.

سریال «ن.خ» شبکه یک سیما

سریال «ن. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی برای نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. «ن.خ» مجموعه ای طنز است که در یکی از شهردهای کرد نشین فیلمبرداری شده است.

سریال تلویزیونی «ن. خ» در ژانر طنز با بازی سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور، نعیمه نظام دوست، سیاوش مفیدی و سیروس میمنت در ایام نوروز ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

سریال تنگنا شبکه دو سیما

سریال «تنگنا» با نام قبلی «ساده‌دلان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی به تازگی مقابل دوربین رفته است. تصویربرداری سریال تنگنا به نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی به تازگی آغاز شده است.

این روزها لوکیشن اصلی در یک قهوه‌خانه است و حمید گودرزی، بهرنگ علوی، شهین تسلیمی و … از بازیگران این سریال هستند. سریال تنگنا که نام قبلی آن «ساده‌دلان» بود به عنوان سریال نوروزی شبکه دو انتخاب شده است و در ۱۳ قسمت برای این شبکه تهیه و تولید می‌شود.

این سریال همانند سریال های سال های گذشته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش خواهد شد.

سریال «مر قانون» شبکه سه سیما

سریال تلویزیونی «مرّ قانون» به کارگردانی مشترک محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف زاده شنبه (۸ دی ماه) در اولین لوکیشن خود در مجتمع فنی سعادت‌آباد کلید خورد و برای نوروز ۹۸ در ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این مجموعه تلویزیونی در ۱۵ قسمت توسط مهران مهام تهیه می‌شود که امیرعباس پیام و مهدی روشن روان فیلمنامه آن را نگارش کرده اند.

مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و … در این سریال بازی می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان