تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

قیمت انواع گوشت، مرغ و ماهی در بازار

در بازار تهران قیمت گوشت گوساله از کیلویی 100 هزار تومان عبور کرد و قیمت مرغ هم 4300 تومان بیش از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود.

قیمت انواع گوشت، مرغ و ماهی در بازار

رویداد۲۴ امروز در منطقه ۱۹ تهران هر کیلوگرم گوشت گوساله به قیمت ۱۰۲ هزار تومان به فروش می‌رود که نسبت به ۵ روز گذشته افزایش ۸ هزار تومان در هر کیلو داشته است.

هر کیلوگرم ران و گوشت گوساله کیلویی ۱۰۲ هزار تومان است. گوشت چرخ‌کرده ۸۹ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت گوساله خالص ۱۰۵ هزار تومان عرضه می‌شود. جگر گوساله هم کیلویی ۷۸ هزار تومان است.

قیمت گوشت کماکان روند صعودی خود ار حفظ کرده و واردات تنظیم بازاری هم بر پایین آمدن قیمت گوشت تاثیر نگذاشته است.

به گفته رئیس سازمان دامپزشکی کشور در یک سال گذشته مجوز واردات ۳۰۰ هزار تن گوشت صادر شده در صورتی که نیاز کشور ۱۲۰ هزار تن است.

به گفته متخصصان و کارشناسان فساد در شرکت‌های وارد کننده نابسامانی در ارز ۴۲۰۰ تومان، عدم مدیریست در توزیع گوشت‌های وارداتی و نرسیدن آن به جامعه هدف، قاچاق و کاهش تولید نسبت به سال‌های گذشته از عوامل بالا رفتن قیمت گوشت در داخل کشور است.

مرغ ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان
براساس این گزارش قیمت گوشت مرغ هم کیلویی ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رود. این در حالی است که ستاد تنظیم بازار قیمت کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ را مصوب کرده و وزیر جهاد هم تاکید کرده مرغ نباید بیش از قیمت ستاد تنظیم بازار عرضه شود.

قیمت ران مرغ ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان، سینه مرغ ۱۷ و ۴۰۰ تومان، سینه کبابی ۲۶ هزار تومان، فیله مرغ ۲۹ هزار تومان،‌کمر مرغ ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، کتف و بال ۱۶ و ۵۰۰ تومان، گردن مرغ ۵ هزار تومان.

دل مرغ ۶ هزار و۵۰۰ تومان، پای مرغ ۵ هزا رو ۵۰۰ تومان،‌ سنگدان مرغ ۷ هزار و ۵۰۰ و جگر مرغ ۴ هزار تومان است.

ماهی تیلاپیا ۵۷ هزار تومان
در بازار تهران قیمت هر کیلو ماهی تیلاپیا ۵۷ هزار تومان،‌ماهی قزل‌آلا ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان، ماهی آزاد ۱۵هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

هر کیلو قارچ هم ۱۱ هزا رو ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
خاک بر سر ما مردم ایران اونقدر بدبختیم که حتی دیگه خدا هم ازما روگردانده هر فردی وهر جانعه ای انچه که انتظار می کشه رو بدست میاره ما هم تا وقتی انتظار داریم اوضاع به همین منوال نمی مانه بدتر می شه شک نکنید بدتر وبدتر میشه مگه انسان جز چیزی رو که براش اندیشیده وعمل کرده بدست میاره
نظرات شما
پیشخوان