تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
وضعیت مبهم متهم پرونده فساد اقتصادی؛

دادستان تهران: علی اکبر یقینی در بیمارستان است/ قاضی پرونده: متهم بیمارستان نیست، متواری است

قاضی مسعودی رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی گفته علی اکبر یقینی یکی از متهمان پرونده گروه هدایتی فرار کرده است. این در حالی است که دادستان تهران می‌گوید او در بیمارستان است.
قاضی:گفته بودند یقینی در بیمارستان است اما تحقیق کردیم، دیدیم آنجا نبود / دیشب نامه فرستاده که من ترس دارم؛ به خاطر همین در دادگاه حاضر نمی‌شوم
رویداد۲۴ وضعیت علی اکبر یقینی متهم پرونده فساد مالی گروه هدایتی همچنان نامشخص است. صبح امروز قاضی مسعودی مقام در دادگاه گفته برخلاف اظهاراتی که برخی مقامات کردند این فرد (علی اکبر یقینی) متواری است و دستور ضبط وثیقه صادر شده است و این فرد برخی متهمین را تهدید کرده است که در جلسات حاضر نشوند.

قاضی مسعودی مقام گفت: دستور جلب ایشان را در اختیار ضابطان از همان روز اول گذاشتیم، اما ایشان حق دفاع را از خود سلب می‌کنند، اگر لازم باشد فایل صوتی که آقای یقینی برخی متهمان را تهدید کردند را ارائه خواهیم داد.
 
به گزارش رویداد۲۴ دادستان تهران چند روز قبل صحبت‌های قاضی دادگاه را تکذیب کرده بود و گفته بود علی اکبر یقینی متواری نشده و در یکی از بیمارستان‌ها تحت مداوا قرار دارد.

نماینده دادستان نیز در همین جلسه گفت: دادستان تهران گفته بودند که ایشان در بیمارستان هستند، اما به بیمارستان رفتیم و تحقیق کردیم دیدیم ایشان در آنجا نبودند.

وی گفت: آقای یقینی دیشب یک نامه فرستادند و گفته اند که من ترس دارم و به خاطر همین است که در دادگاه حاضر نمی‌شوم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
2
بفرما دادسراها حق مظلومین رو ادا نمیکنند مراقبند برای خلافکاران و زندانیان سخنی نکشند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان