تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

علی اکبر یقینی متهم پرونده بانک سرمایه فرار کرد

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد گفت: علی اکبر یقینی متهم پرونده تخلفات بانک سرمایه و پرونده حسین هدایتی با وثیقه آزاد شده بود که متواری شده است.
فرار یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه
رویداد۲۴ قاضی مسعودی مقام در پایان جلسه دوم رسیدگی به پرونده حسین هدایتی و تعدادی دیگر از بدهکاران بانک سرمایه اظهار کرد: علی اکبر یقینی از متهمان این پرونده که با وثیقه آزاد بود متواری شده و ضمن صدور دستور ضبط وثیقه ۵ میلیاردی دستور دستگیری و جلب متهم صادر شده است.

پیش از پایان جلسه دادگاه نیز حسین هدایتی گفت: قول می‌دهم قبل از صدور رأی با بانک سرمایه تسویه‌حساب کنم؛ سعی می‌کنم به صورت نقدی و اگر نشد با واگذاری املاک تهران، شمیران و یا لواسانات با بانک سرمایه تسویه حساب کنم.

در حین اظهارات هدایتی نماینده دادستان گفت: وکیل هدایتی هفته پیش اوراق سپرده موسسه آرمان را برای تسویه حساب ارائه کرده که این موسسه مالی بدهی شدید دارد و پرونده مدیران آن به اتهام افساد در حال رسیدگی است.
 
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی معروف به عابربانک پرسپولیس و ۱۰ متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی صبح امروز برگزار شد.
 
متهمان این پرونده را سید مهدی موسوی نژاد، محتبی کیان پیشه، علی اکبر یقینی، حسین شریعتی، امیر توللی، احمد رفیعی، مهدی فتحی، حسین حدادان، نورالدین مقصودیانی و هانیه پهلوان تشکیل می‌دهند.
 
قاضی دادگاه بعد از پایان جلسه دوم  رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و ۱۰ متهم به اخلال در نطام اقتصادی کشور، گفت: با توجه به فرار آقای یقنینی به خارج از کشور، وثیقه ایشان به مبلغ ۵ میلیارد تومان ضبط شد و متهمان دیگر بدانند که  عدم حضورشان در دادگاه  به معنی ضبط وثایقشان است که اکثرا متعلق به خانواده هدایتی است و آنها نیز ضبط می شوند.
 
جزئیات جلسه نخست دادگاه حسین هدایتی را از این لینک و جزئیات جلسه دوم داگاه را از این لینک بخوانید.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
سبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
1
سلام من نمی دونم چطور میشه فردی که بدهکار و کلاهبردار بانک سرمایه است راحت فرار می کنه و اقای خاوری هم هوینطور و من به خاطر ۳ میلیون بدهکاری با وضعیت فجیع دستگیر و دستبند زده در فرودگاه می ذارند و به بازداشتگاه نمی برند تا ببینند شاکی دارم یا ندارم من شخصا از حق خودم از این جور افراد کلاش اقتصادی نمی گذرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
2
اینا همه دستشون تو یه کاسست همه دردن از بالا گرفته تا پایین به همین راحتی درمیرن اونم فردا میره کنار دست خاوری فراری میدنکه خودشونلو نرن .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
0
واقعا متاسفم براي بهزظاهر مؤمن بودن !!!!!!!حاجي عابروت رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
قبول باشه واقعا نذري هاي تو كربلا !!!!!! اخه مال حرام اينقدر مگه راحت از گلو پايين ميره؟؟؟ ايشالا خدا خودش مو رو از ماست ميكشه حق اين ملت بدبخت واقعا خوردن نداره
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان