تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

دانشجویانی که در کلاس می‌توانند سیگار بکشند! + تصاویر

دانشگاهی در کشور چین اخیرا با آزاد کردن کشیدن سیگار در کلاس درس توانست حواشی متعددی را برای خود ایجاد کند. دانشجویانی که در کلاس می‌توانند سیگار بکشند!
دانشجویانی که در کلاس می‌توانند سیگار بکشند! + تصاویر
رویداد۲۴ از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دسته انسان‌ها در هر جامعه ای، متعلق به دانشجویان و افراد محصل در دانشگاه‌ها و کالج‌ها می‌باشد که باید به آن‌ها به بیشترین میزان رسیدگی شود تا بتوانند هر چه بهتر در زمینه‌هایی که در حال تحصیل و کسب تجربه هستند، هرچه سریعتر آموزش ببینند و بتوانند در آینده کشور و منطقه‌ای که در حال زندگی هستند، موثر واقع شوند. دانشجویان سیگاری

به همین دلیل باید نظارت بر روی این قشر از جامعه بیشتر باشد و هر چه بیشتر به آن‌ها رسیدگی شود تا به سرگرمی‌های نامناسب اعم از استعمال دخانیات و ... عادت پیدا نکنند. اما اخیرا خبر بسیار عجیبی تمام صفحات مجازی را در بر گرفت که با شنیدن و دیدن آن به شدت شوکه خواهید شد. 
دانشجویانی که در کلاس می‌توانند سیگار بکشند! + تصاویر

اخیرا در صفحات مجازی چینی تصاویر بحث انگیزی منتشر گردید که بسیار گیج کننده بود! این تصاویر و خبر‌ها حاکی از دانشجویان شیگاری می‌باشد که برای درک هر چه بهتر درس به آن‌ها اجازه داده شده است تا در کلاس درس به راحتی و بدون اجازه از استاد، سیگار بکشند و افرادی که به سیگار علاقه ندارند مجاز به استفاده از موبایل و عکاسی در کلاس درس هستند!
دانشجویانی که در کلاس می‌توانند سیگار بکشند! + تصاویر
این یک اتفاق بحث انگیزی است که می‌تواند در روحیه و نحوه آموزش دانشجویان این دانشگاه به بیشترین میزان ممکن تاثیر منفی بگذارد و مجاز بودن سیگار کشیدن تنها منجر به هواس پرتی آن‌ها در کلاس می‌شود و این گونه می‌توان گفت که نقش دبیر و اساتید در کلاس درس به معنای مطلق " هیچ " می‌باشد و تنها برای خودشان درس می‌دهند؟!

با این وجود این تصاویر در صفحات مجازی با حواشی متعددی روبرو گشت و برخی واکنش‌های تندی از خود نشان دادند. برای مثال یکی از کاربران این گونه گفت که در زمان امتحان نهایی، هر کسی که بتواند سیگارش را زودتر تمام کند، بالاترین نمره را کسب می‌کند؟!
 
منبع: بیتوته
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان