تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
روابط عمومی نیروی زمینی ارتش؛

بیمارستان صحرایی ارتش در منطقه سیل زده برپا می‌شود

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش در منطقه سیل زده استان گلستان برپا می‌شود.

بیمارستان صحرایی ارتش در منطقه سیل زده برپا می شود

 

رویداد۲۴ امیر سرتیپ دوم «شهنام بابلی» افزود: با توجه به باران شدید و طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی منازل و سرمای شدید مردم منطقه نیاز به سلامت روحی و جسمی دارند و ما با برپایی بیمارستان صحرایی تلاش خواهیم کرد بخش سلامت خانواده‌ها را تامین کنیم.

بابلی اظهار داشت: از فردا پنجم فروردین بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش در شهرستان آق قلا پشت فرمانداری و در سالن ورزشی کوثر با تجهیزات کامل پزشکی و کادر مجرب برپا می‌شود.

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا با بیان اینکه بیمارستان ۵۶۰ نزاجا در گرگان با آمادگی کامل در خدمت مردم خواهد بود، اضافه کرد: بلافاصله برابر اوامر و تاکید فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ حیدری مبنی بر امداد رسانی نیرو‌ها به مردم حادثه دیده، اداره بهداشت و درمان نزاجا با برپایی بیمارستان صحرایی تا پایان مراحل امدادی نیرو‌ها در خدمت مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ویزیت رایگان در کمپ اضطرار موقت در شهرستان آق قلا برپا شد که نیاز‌های پزشکی مردم با حضور کادر درمانی مجرب انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ براثر وقوع سیل اواخر اسفند ۹۷ (یکشنبه ۲۶ اسفندماه) به ۲۰۰ روستای مازندران در ۱۲ شهرستان خسارت وارد شد و پنج نفر نیز جان خود را از دست دادند.

با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی از هفته گذشته بیش از ۳۰۰ میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به ۱.۵ متر رسید.
بخش زیادی از مناطق شمالی و غربی گلستان اعم از مزارع کشاورزی، راه ها، خانه‌های شهری و روستایی به زیر آب رفته است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان