تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۸

پاتوق خطرناک‌ترین چاقوکشان دنیا +تصاویر

کشوری که از آن صحبت می‌کنیم امروزه با افزایش قابل توجه جنایت و کشتار به خاطر چاقوکشی مواجه است.

رویداد۲۴ «دیانا ابوت»، وزیر کشور کابینه در سایه انگلیس در مصاحبه‌ای با رسانه‌های انگلیسی عوامل دخیل درافزایش ارتکاب جرایم و خشونت در میان نوجوانان را تماشای تصاویر مستهجن و بازی‌های رایانه‌ای دانست که جوانان را تحریک به رفتار‌های تهاجمی و خشونت آمیز در جامعه می‌کند.

یکی از روانشناسان دانشگاه دورهام به اسپوتنیک گفت: "اگرچه افزایش چشمگیر جرم و جنایت در میان نوجوانان در سراسر انگلیس امری واضح و انکار ناپذیر است، اما بنده با اظهار نظر دیانا ابوت مخالف هستم".

وی با متهم کردن دولت از عملکرد ضعیف در مورد غول‌های فناوری همانند گوگل و توییتر و همچنین آنکه شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی بایستی هر چه سریعتر محتوا‌های مستهجن را حذف کنند، موافق هستم.

این روانشناس معتقد است که موضوع مطرح شده به زمانی بر می‌گردد که بحث‌های داغ در مورد اخبار جعلی و فیس بوک منتشر شده بود و مارک زاکربرگ مجبور به رفتن به کنگره آمریکا برای دادن شهادت شد.

وی نیز یکی از عوامل دخیل در افزایش جرایم به ویژه استفاده از سلاح چاقو را صحنه‌های تحریک آمیزی دانست که نوجوانان در ویدئو کلیپ‌ها مشاهده می‌کنند و همچنین رسانه‌های اجتماعی که این گونه فیلم‌ها را در اختیار همگان قرار می‌دهند.


گشتی در کشور اراذل تیزی به دست/ اینجا پاتوق خطرناک‌ترین چاقوکش‌های دنیاست!

بر اساس آمار‌های اعلام شده ساله گذشته، در شهر لندن ۱۳۰ نفر از شهروندان جان خود را از دست داده‎اند که ۷۰ نفر از قربانیان با سلاح سرد چاقو به قتل رسیده‎اند.


گشتی در کشور اراذل تیزی به دست/ اینجا پاتوق خطرناک‌ترین چاقوکش‌های دنیاست!

تعداد کل جرایمی که با سلاح سرد چاقو در ۱۲ ماه منتهی به مارس ۲۰۱۸ به ثبت رسیده است، تعداد ۴۰.۱۴۷ گزارش شده که این آمار به بالاترین میزان خود در ۷ سال اخیر رسیده است.

گشتی در کشور اراذل تیزی به دست/ اینجا پاتوق خطرناک‌ترین چاقوکش‌های دنیاست!

 

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جنایت ، خشونت
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان