تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۸

محدودیت ویژه در مراسم ازدواج راموس و نامزدش

سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو برای مراسم ازدواج شان محدودیت‌هایی برای مهمان هایشان در نظر گرفته اند

 رویداد۲۴ سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو تصمیم گرفته اند تا درآینده‌ای نزدیک، به صورت رسمی جشن ازدواجشان را برگزار کنند و این روز‌ها در حال آماده سازی جزئیات نهایی این جشن هستند.

قرار براین است که این جشن در شهر سویا، زادگاه سرخیو راموس برگزار شود. این زوج هفت سال است که نامزد هستند. حالا و با نزدیک‌تر شدن به این مراسم، جزئیات بیشتری در مورد جشن ازدواج آن‌ها منتشر می‌شود؛ اگرچه که بسیاری از این جزئیات، محرمانه هستند.

پیلار روبیو در گفتگو با مجله اولا اعلام کرد که محدودیت‌هایی برای جشن عروسی شان درنظر گرفته شده است. پیلار روبیو در پاسخ به این سوال که آیا موبایل میهمانان دربدو ورود به مراسم ضبط خواهد شد یا خیر گفت: «نه؛ بحث گرفتن موبایل میهمانان نیست؛ به نظرم این اقدامی منفی است. ما به میهمانان خواهیم گفت که باید موبایل هایشان را دریک محفظه مشخص قرار دهند تا بتوانیم بیشتر از این جشن لذت ببریم. چون بسیاری از میهمانان در نبود موبایل‌ها و دوربین‌ها احساس راحتی بیشتری می‌کنند. بدین ترتیب آن‌ها می‌توانند لذت ببرند و خوشحال باشند.»

این بدان معناست که میهمانان جشن عروسی راموس و همسرش قادر نخواهند بود که با موبایل هایشان عکس و فیلمی از مراسم تهیه کنند؛ چرا که محدودیت‌های متعددی برای میهمانان این مراسم درنظر گرفته خواهد شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: راموس
نظرات شما
پیشخوان