تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
رقابت‌های انتخابی المپیک؛

سارا قمی: عزم خود را جزم کرده ایم تا برابر چین تایپه موفق باشیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با پیروزی برابر چین تایپه تمام هدفمان این است که از گروه خود صعود کنیم.
سارا قمی: عزم خود را جزم کرده ایم تا برابر چین تایپه موفق باشیم
رویداد۲۴ تیم ملی فوتبال بانوان در مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در گروه C. با تیم‌های چین تایپه، فیلیپین و فلسطین همگروه است. ملی پوشان پس از پیروزی پرگل مقابل تیم ملی فلسطین و شکست مقابل فیلیپین برای صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها به برد مقابل تیم چین تایپه نیاز دارند.

 سارا قمی، کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان درباره دیدار شب گذشته برابر فلسطین گفت: بازی مقابل فلسطین را پیش بینی می‌کردیم که ببریم، اما نه با این اختلاف زیاد. خوشبختانه فلسطین بازی قوی و خوبی را از خود به نمایش گذاشت و تا دقیقه آخر برای به ثمر رساندن گل جنگید، اما ما مصمم بودیم که هیچ گلی دریافت نکنیم.

وی در ادامه بیان کرد: تیم فلسطین در بازی با چین تایپه تمام توانش را گذاشته بود و در مقابل ما اندکی خسته به نظر می‌رسید، اما تا دقیقه ۹۴ پا به پای ما دوندگی داشت و یک یا دو موقعیت گل داشت که با مهار خوب دروازبان ما مواجه شد.

قمی ادامه داد: در بازی اول بچه‌ها نتوانستند علیرغم هماهنگی و تلاشی که کردند به گل برسند و از موقعیتشان به خوبی استفاده کنند ما تمام هدفمان این بود که در هر بازی پیروز باشیم. برای جبران عدم کسب نتیجه در دیدار اول، در مقابل فلسطین موقعیت‌هایمان به گل نشست و با غیرت و همبستگی توانستیم پیروز شویم.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان