تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸

مصوبه بسته حمایت غذایی اصلاح شد

تصویب‌نامه هیات وزیران در خصوص اصلاح ماده ۲ و ۳ دستورالعمل بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم درآمد جامعه ابلاغ شد.

مصوبه بسته حمایت غذایی اصلاح شد

رویداد۲۴ هیأت وزیران در جلسه ۱۸ فروردین ماه ۹۸ و به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور، دستورالعمل بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم درآمد جامعه را تصویب کرده بود که این مصوبه از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری برای اجرا ابلاغ شده است.

بر اساس این مصوبه، کارکنان رسمی و پیمانی کشوری و لشکری و کارکنان قراردادی شناسه دار دستگاه‌های اجرایی که از محل منابع بودجه عمومی، حقوق دریافت می‌کنند و جمع مبلغ مندرج در آخرین حکم کارگزینی کمتر از ۳۰ میلیون ریال است از طریق حساب‌های بانکی متصل به حقوق و مزایای کارکنان، مشمول این بسته می‌شوند.

بر این اساس به خانوارهای یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، دو نفره ۱۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۲۵۰ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۳۰۰ هزار تومان بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم درآمد پرداخت می‌شود.

در این بخشنامه درباره سایر کارکنان دستگاه‌های اجرایی که مشمول بند الف ماده ۲ نمی‌شوند نیز، آمده است: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند فهرست کارکنان غیرمشمول این بند را که کمک جبرانی یا حمایت غذایی دریافت نکرده‌اند جهت بررسی و اقدام بعدی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کنند.

 
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان