تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

خوراندن مشروبات الکلی به کودک توسط یک معلم! +فیلم

معلم احمق برای ساکت کردن برادرزاده‌اش که دائماً در یک جشن تولد گریه می‌کرد، اقدام به خوراندن مشرولات الکلی به او کرد.
خوراندن مشروبات الکلی به کودک توسط یک معلم! +فیلم
رویداد۲۴ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام احمقانه یک مرد جوان در یک جشن تولد در کشور پرو را به تصویر می‌کشد.
 
این مرد که گفته می‌شود عموی کودک بوده است برای ساکت کردن کودک که گریه می‌کرد، اقدام به خوراندن مشروبات الکلی به او کرد.
در این ویدئو مرد مذکور که گفته می‌شود یک معلم است در حالی که یک بطری آب جو را در دست دارد اقدام به ریختن آن به دهان کودک می‌کند.

در ابتدای این ویدئو این مرد در حالی که بطری را در دست دارد با گرفتن آن در مقابل این کودک که شش ماهه است از او می‌خواهد تا آب جو بنوشد. در ادامه و پس از آن که کودک عکس‌العملی نشان نمی‌دهد این مرد انگشت خود را در داخل این بطری الکلی کرده و سپس وارد دهان کودک می‌کند. یکی از حاضران در این جشن تولد با نام "ویلیام دنیل دیاز" با تلفن همراه خود ویدئویی از این صحنه وحشتناک تهیه کرد. بنا بر گفته دیاز، مردی که اقدام به خوراندن مشروبات الکلی به کودک کرد، "الوی کاماچو دیاز" نام دارد که عموی کودک بوده و معلم یک مدرسه در منطقه است.

این ویدئو بلافاصله در صفحات مختلف فیسبوک به اشتراک گذاشته شد و با انتقاد‌های شدید بسیاری از کاربران همراه بود. " گلوریا جمینز"، رئیس اداره آموزش منطقه "فرنافه" پرو گفت که یک گزارش به همراه ویدئوی مربوطه به مقامات محلی اراسل خواهد شد.
 
همچنین یکی از کاربران نگران در کامنتی نوشت: "اصلا معلوم است این مرد چه غلطی می‌کند؟ بسیاری از افراد در آرزوی بچه‌دار شدن هستند، اما افسوس که این کودک والدین احمقی دارد. " کاربر دیگری نوشت: "این مرد معلم است و باید خود الگو باشد. او چطور می‌تواند الگوی مناسبی برای فرزندان ما باشد در حالی که ابتدایی‌ترین اصول را زیر پا می‌گذارد. "
نظرات شما
نظرسنجی
انتشار فایل صوتی جدید چه تاثیری در آینده سیاسی محمدجواد ظریف خواهد داشت؟
پیشخوان