تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸

ترفند جستجوی صوتی در گوگل کروم + تصاویر

جستجو در گوگل همیشه با تایپ کردن حروف همراه بوده که در موبایل و یا تبلت با توجه به صفحه نمایش آن‌ها کمی سخت به نظر می‌رسد، ولی با ویژگی جدید جستجوی صوتی در گوگل کروم به راحتی می‌توان عبارت‌های مختلف را در گوگل جستجو کرد.
ترفند جستجوی صوتی در گوگل کروم + تصاویر
رویداد۲۴ مرورگر گوگل کروم یکی از سریع‌ترین و امن‌ترین مرورگر‌های در حال حاضر می‌باشد که اکثر ما از آن به دلیل سرعت بالای جستجو و محیط کاربری جذابش، استفاده می‌کنیم. از این رو، مرورگر گوگل کروم دارای ویژگی‌های خاص و منحصر بفردی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم تمام کار‌های روزمره خود را به آسانی انجام دهیم. به همین دلیل در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم تا شما را با آموزش نحوه روشن کردن قابلیت بسیار کاربردی و جذاب " Google Voice Search " آشنا سازیم. همراه ما باشید. گوگل کروم

مرورگر گوگل کروم دارای قابلیت " Voice Search " است که شما با استفاده از این قابلیت به راحتی می‌توانید عبارت‌هایی که خواستار جستجو در این مرورگر هستید را تنها به وسیله صدا اعلام کنید تا جستجو شود که در نسخه‌های جدید مرورگر کروم به صورت پیش فرض فعال هستند و می‌توانید از آن استفاده نمایید. اما در نسخه‌های قدیمی کروم، باید آنرا بصورت دستی فعال نمایید که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

مراحل فعال کردن قابلیت Voice search در مرورگر گوگل کروم

۱- ابتدا وارد مرورگر گوگل کروم شوید. پس از وارد شدن بر روی گزینه ۳ نقطه عمودی کلیک نمایید و از منو باز شده بر روی گزینه Settings کلیک نماید تا وارد تنظیمات مرورگر کروم شوید.
ترفند جستجوی صوتی در گوگل کروم + تصاویر
 

۲- پس از وارد شدن به قسمت تنظیمات، اینک باید گزینه " Show Advanced Settings " را بفشارید.
 
ترفند جستجوی صوتی در گوگل کروم + تصاویر
جستجو کردن در گوگل کروم بدون تایپ
 

۳- در این مرحله باید به بخش " Privacy " مراجعه نمایید و به محض ورود می‌توانید گزینه " Enable "Ok Google” to start a. voice search " را مشاهده نمایید. پس از مشاهده کردن این گزینه، آنرا فعال کنید و به صفحه " Home " مراجعه کنید.
ترفند جستجوی صوتی در گوگل کروم + تصاویر

۴- پس از مراجعه کردن به صفحه " Home " می‌توانید میکروفون چند رنگ کروم را مشاهده نمایید. از این رو می‌توانید به سادگی تمام شروع به جستجو نمایید.
 
ترفند جستجوی صوتی در گوگل کروم + تصاویر
منبع: نمناک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گوگل کروم ، گوگل
نظرات شما
پیشخوان