تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
ایوانکوویچ:

اول قهرمانی پرسپولیس مهم است بعد آقای گلی علیپور

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر آمادگی بازیکنان تیمش گفت: این موضوع باعث خوشحالی من شده و اینکه نسبت به نتیجه گیری خوشبین هستم.
اول قهرمانی پرسپولیس مهم است بعد آقای گلی علیپور
رویداد۲۴ در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا جمعه دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان رو در روی هم قرار می‌گیرد. این دیدار از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز پنجشنبه با حضور در نشست خبری ضمن تشریح آخرین وضعیت بازیکنانش برای برگزاری این دیدار، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

وی گفت: موردی که باعث خوشحالی بنده است آمادگی بچه‌ها در تمرینات تیم است. این من را خوشبین می‌کند که با انگیزه بالا برای پیروزی بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به شرایط سپاهان تصریح کرد: در مورد قدرت و آمادگی سپاهان صحبت زیادی ندارم. چون مشخص است آن‌ها در نیم فصل دو بازیکن خیلی خوب به نام مسلمان و ابراهیمی گرفتند. سپاهان برای پیروزی به میدان می‌آید.

وی با اشاره به شرایط بازیکنان سپاهان ادامه داد: شجاع خلیل زاده محروم است. ماهینی و انصاری هم نمی‌توانند بازی کنند. سیامک نعمتی هم از ناحیه یکی از انگشتان پایش آسیب دیده است که حضورش مشخص نیست.

برانکو درباره انتقادتی که از عملکرد مهاجمان پرسپولیس مخصوصاً ماریو بودیمیر می‌شود نیز توضیح داد و اظهار داشت: بله؛ درست است. او از زمانیکه آمد مصدوم شد و متأسفانه در همین شرایط باقی ماند. علی علیپور هم فعلاً آقای گل است. این اتفاق طبیعی است. برای من مهم این است که او برای خود و تیمش شانس گل ایجاد می‌کند. البته انتظارم هم بیشتر است که ضربات نهایی را دقیق‌تر بزند.

وی در ادامه راجع به اینکه برای او جنگ آقای گلی بین علیپور و کی روش استنلی اهمیت دارد، گفت: برای من مهم‌ترین موضوع گلزنی است. اصلی‌ترین هدفم هم قهرمانی است. بعد از این‌ها برای ما مهم است که او بتواند موفق شود.

برانکو درباره عدم تمرکز بازیکنان این تیم که مدام از بی پولی صحبت می‌کنند نیز گفت: مشکلات مالی تأثیراتی روی عملکرد دارد، اما این توجیه و بهانه است. مقابل ذوب آهن و بازی ضعیفی انجام دادیم. اما در بازی با الاهلی عربستان خوب بودیم، ولی باختیم. شاید بزرگترین مشکل ما زمان بسیار کمی بین بازی هاست که برایمان به وجود آمده است. ما هیچ وقتی نداریم.

سرمربی پرسپولیس به صحبت مطرح شده در مورد شایعه حضور مهدی طارمی و مهرداد محمدی در لیست خرید پرسپولسش با کنایه و شوخ طبعی خاصی واکنش نشان داد و گفت: یک اسم دیگری هم یادشان رفته در آنجا بنویسند. آقای تادیچ از آژاکس آمستردام را هم می‌خواهم.

ایوانکوویچ درباره احتمال جدایی برخی بازیکنان پرسپولیسی یادآور شد: از اینکه کسی تبصره‌ای یا موضوعی در قرار دادش دارد، بی اطلاعم، اما اگر بازیکنی پیشنهادی بگیرد درباره اش صحبت می‌کنیم. در حال حاضر پرسپولیس، کادرفنی و بازیکنان خود را برای فصل بعدش دارد.

وی درباره شرایط بشار رسن نیز اظهار داشت: گویا در تمدید قرارداد بشار رسن مشکلی بوده که باعث شده هنوز انجام نشده باشد. تردید‌هایی وجود دارد.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان