تاریخ انتشار: ۲۱:۴۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

هتریک لیکنز در شکست/ منصوریان، سرخ‌آبی‌ها و سپاهان را خوشحال کرد

مصاف دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز با برتری دو گله شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید

رویداد۲۴   در جریان هفته بیست و هفتم لیگ برتر دو تیم ذوب‌آهن و تراکتورسازی تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید.

نیمه اول این بازی با حمله‌های تیم تراکتورسازی همراه بود، اما موقعیت‌های نصفه و نیمه تراکتور ثمری نداشت تا اینکه برخورد احسان حاج صفی با ارسلان مطهری در دقیقه ۱۵، یک پنالتی برای ذوب‌آهن اصفهان به همراه آورد و نوید محمدزاده از روی نقطه پنالتی موفق شد گل اول ذوب‌آهن را به ثمر برساند.

بعد از گلی که تراکتور از ذوب‌آهن دریافت کرد، موجب شد تا این تیم تبریزی حمله‌های زیادی روی دروازه تیم حریف طرح‌ریزی کند، اما هیچ‌کدام از موقعیت‌های ایجاد شده تراکتور در نیمه اول به گل تبدیل نشد تا نیمه اول بازی برتری یک گله ذوب‌آهن پایان یابد.

در نیمه دوم باز هم این تراکتور بود که برای جبران نتیجه حمله کرد و از ارسال از جناحین و ضربات آزاد، قصد ایجاد موقعیت روی دروازه حریف را داشت، اما این تیم تبریزی نتوانست موقعیت‌های ایجاد شده را به گل تبدیل کند که یکی از این موقعیت‌های حساس پنالتی اشکان دژاگه در دقیقه ۸۵ بود که کاپیتان تراکتورسازی نتوانست این پنالتی را به گل تبدیل کند.

در دقیقه ۴+۹۰ این دیدار درخشان مهر بازیکن ذوب‌آهن در مصافی تک به تک با اخباری، توپ را از بالای سر او وارد دروازه کرد تا بازی دو بر صفر به سود ذوب‌آهن شود.

با این نتیجه تراکتورسازی که سومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد، با ۴۹ امتیاز رد رده چهارم جدول باقی ماند، اما ذوب‌آهن با این پیروزی با ۳۳ امتیاز و سه پله صعود به رده هفتم جدول صعود کرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان