تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

پادشاه تایلند با محافظ شخصی‌اش ازدواج کرد+ تصاویر

دربار تایلند در بیانیه‌ای از ازدواج پادشاه این کشور با معاون فرمانده گارد محافظ پادشاه خبر داد. براساس این بیانیه پس از ازدواج به این خانم لقب ملکه داده شده است.

 رویداد۲۴ این خبر غیرمنتظره در حالی اعلام شد که مراسم مفصل تاجگذاری برای روز شنبه (چهار مه) برنامه‌ریزی شده و در جریان آن، تقدیس پادشاه جدید صورت خواهد گرفت.

ماهاواجیرالونگ کورن، پادشاه ۶۶ ساله تایلند پس از مرگ پدرش در سال ۲۰۱۶ پادشاه شد.

پادشاه تایلند با محافظ شخصی‌اش ازدواج کرد

به نقل از بی‌بی‌سی، او قبلا سه بار ازدواج کرده و طلاق گرفته است و چند فرزند دارد.

در بیانیه دربار تایلند آمده لست: "پادشاه تصمیم گرفته ژنرال سوتیدا واجیرالونگ کورن نا آیودیا را ملکه این کشور کرده و او پس از دریافت این عنوان، عضوی از خانواده سلطنتی خواهد بود. "

ملکه سوتیدا، مدت‌های مدیدی است که شریک زندگی پادشاه تایلند است و سال‌هاست که به همراه او در انظارعمومی ظاهر می‌شود، هرچند هرگز روابط آن‌ها رسما تایید نشده بود.

تصاویری از مراسم ازدواج پادشاه با حضور اعضای خانواده سلطنتی و مقامات دربار در شبکه تلویزیونی این کشور نشان داده شده است.

در بخشی از این تصاویر پادشاه تایلند در حال ریختن آب مقدس بر سر ملکه سوتیدا دیده می‌شود. سپس آن‌ها مدارک مربوط به ازدواجشان را امضا می‌کنند.

در سال ۲۰۱۴ پادشاه تایلند، سوتیدا تیدجای را که قبلا مهماندارخطوط هوایی تایلند بود به عنوان معاون فرمانده واحد حفاظت شخصی خود انتخاب کرد. او سپس در سال ۲۰۱۶ به ملکه سوتیدا درجه ژنرالی در ارتش را داد.

بامیبول آدولیادی، پادشاه سابق تایلند در ۸۸ سالگی در سال ۲۰۱۶ درگذشت. او به مدت ۷۰ سال پادشاه این کشور بود.
 
پادشاه تایلند با محافظ شخصی‌اش ازدواج کرد+عکس
 
پادشاه تایلند با محافظ شخصی‌اش ازدواج کرد+عکس
 
پادشاه تایلند با محافظ شخصی‌اش ازدواج کرد+عکس
 
پادشاه تایلند با محافظ شخصی‌اش ازدواج کرد+عکس
 
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تایلند
نظرات شما
پیشخوان