تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

اقدام باورنکردنی مسافر در داخل اتوبوس +فیلم

حمله مسافر به راننده حین حرکت اتوبوس در یکی از خیابان‌های چین برایش گران تمام شد.
رویداد۲۴ مسئولان شرکت اتوبوسرانی در چین ظاهرا طی سال‌های اخیر و به تازگی با پدیده‌ای عجیبی روبرو شده اند که به نظر می‌رسد در دیگر نقاط جهان کمتر دیده می‌شود؛ حمله مسافران به رانندگان اتوبوس. پدیده عجیبی که تاکنون موجب اتفاقات ناگوار در این کشور بویژه سقوط یک اتوبوس بین شهری از بالای یک پل به داخل رودخانه یانگتسه و کشته شدن ۱۵ مسافر به همراه راننده اتوبوس در سال گذشته شد.

اما در تازه‌ترین مورد یک مسافر مرد ۵۸ ساله که حین حرکت اتوبوس به سمت راننده حمله ور شد و تلاش کرد تا فرمان اتوبوس را در اختیار بگیرد خبرساز شد. در ویدئویی که توسط دوربین نصب شده در داخل اتوبوس تهیه شده است نشان می‌دهد در حالی که اتوبوس در حال حرکت است ناگهان این مسافر به راننده نزدیک شده و با گرفتن فرمان اتوبوس تلاش می‌کند آن را متوقف کند. پس از یک درگیری کوتاه راننده اقدام به متوقف کردن اتوبوس کرد و بلافاصله با پلیس تماس گرفت. این مسافر که نامش " یی" اعلام شد پس از انتقال به اداره پلیس گفت که تابلوی اتوبوس او را به اشتباه انداخت و موجب شد تا اشتبا‌ها سوار این اتوبوس شود. او گفت: به همین علت قصد داشت تا اتوبوس را متوقف کند. این اتفاق در تاریخ ۲۷ فوریه و در داخل یکی از اتوبوس‌های شهری شهر " لیانگ" استان جیانگسو چین رخ داد.


این مسافر روز یکشنبه در دادگاه حاضر شد و بنا به رای دادگاه به یکسال زندان محکوم شد. چندی پیش نیز درگیری دیگری که میان یک مسافر و راننده اتوبوس رخ داده بود در رسانه‌های چین خبرساز شد. این درگیری که در شهر " ژیانتان" واقع در استان هونان چین رخ داد یک مرد سالخورده به علت آنکه نتوانسته بود در ایستگاه مورد نظر خود پیاده شود به راننده حمله ور شد. این حادثه زمانی رخ داد که راننده اتوبوس از توقف در کنار جاده خودداری کرد و این مرد با گرفتن فرمان تلاش کرد راننده را وادار به توقف کند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان