تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
زمانی:

مدیران فعلی استقلال هیچ کاره‌اند/ عامل برکناری شفر باید پاسخگوی پیامدهایش باشد

یک عضو پیشین هیات مدیره استقلال معتقد است که برخی رفتارها از سوی مدیران استقلال نادرست است. او هم‌چنین معتقد است که مسوول برکناری شفر باید پاسخگوی پیامدهای آن باشد.

مدیران فعلی استقلال هیچ کاره‌اند/ عامل برکناری شفر باید پاسخگوی پیامدهایش باشد

رویداد۲۴ پندار توفیقی، معاون پیشین ورزشی استقلال دیشب (شنبه) در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره نحوه عقد قرارداد با وینفرد شفر ادعا کرد که ابتدا قرار بوده، قرارداد وینفرد شفر برای فصل دوم به صورت اتوماتیک و در صورت کسب سهمیه آسیایی به مبلغ ۶۰۰ هزار دلار تمدید شود که مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با این نحوه عقد قرارداد مخالفت کرده و به مدیران استقلال گفته که قرارداد او را در پایان فصل در صورت توافق دو طرف تمدید کنند. توفیقی در ادامه عنوان کرد که در پایان فصل با توجه به فشار افکار عمومی و رسانه‌ها مجبور به عقد قراردادی سنگین‌تر نسبت به قرارداد ابتدایی به شفر شدند.

در همین راستا، حسن زمانی، عضو پیشین هیأت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در ماجرای تمدید قرارداد وینفرد شفر، سرمربی وقت استقلال دخالتی از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است، اظهار کرد: اگر به متن استعفای من رجوع کنید، تمامی این موارد در آن به طور شفاف مشخص است. در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، وزارت ورزش تمام مسائل را مدیریت می‌کند و به همین دلیل باید به مواردی که پیش می‌آید پاسخگو باشد.

او درباره اقدام مدیران فعلی استقلال مبنی بر مقصر اعلام کردن مدیران قبلی در بیش‌تر مشکلات باشگاه مانند قرارداد وینفرد شفر، بیان کرد: زمان ما و تمام مدیران قبلی، آن‌ها تصمیم‌گیرنده نبودند، همان‌طور که مدیران کنونی استقلال تصمیم‌گیرنده نیستند و بدون اجازه وزارت ورزش هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.

این عضو پیشین هیأت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برخورد این باشگاه با وینفردشفر درست بوده است؟ عنوان کرد: کار مدیران استقلال بسیار زشت، زننده و غیراخلاقی بود که در شأن باشگاه نیست. باشگاه استقلال یک باشگاه ریشه‌دار فرهنگی است و ما به غریبه‌ها احترام می‌گذاریم. ایشان سرمربی تیم بوده و باید احترامش حفظ می‌شد. کسی که عامل برکناری شفر بوده باید پاسخگوی پیامدهای کارش باشد.

زمانی در ادامه با انتقاد از رفتار تند مدیران استقلال در گفت‌وگوی تلویزیونی دیشب، گفت: به نظر من یکی از مسائلی که ما باید در مناسبات‌مان در نظر بگیریم، رعایت یک سری اصول و احترام است. من خودم نسبت به رفتارهای دیشب انتقاد دارم که چرا دوستان خیلی زود از کوره در می‌روند و رفتاری نشان می‌دهند که در شأن باشگاه استقلال نیست.

او در پایان با بیان اینکه با وجود تصویب واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، هیچ اقدام مؤثری در این راه انجام نشده است؟ توضیح داد: متأسفانه با وجود اینکه مجلس مصوب کرد که باید دو باشگاه در ۶ ماه ابتدایی امسال واگذار شوند ولی هیچ اثری درباره واگذاری دیده نمی‌شود. تا زمانی که واگذاری این دو باشگاه انجام نشود، آن‌ها با مشکلات روبه‌رو هستند. الان دو ماه از ۶ ماه فرصت واگذاری گذشته ولی هیچ اقدامی انجام نشده است. با این دیدگاهی که در وزارت ورزش وجود دارد هیچ‌وقت این باشگاه‌ها واگذار نمی‌شوند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان