تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
مقام سابق آمریکایی:

بولتون از کاه، کوه می‌سازد/ عمده اطلاعاتی که در مورد ایران به ما می‌رسد، بی‌ارزش است

یک مقام اسرائیلی گفت که پیش از تهدید دیروز جان بولتون علیه تهران، تل اویو اطلاعاتی در مورد طرح ادعایی ایران برای حمله به منافع امریکا در خلیج فارس به امریکا منتقل کرده بود.
بولتون از کاه، کوه می‌سازد/ عمده اطلاعاتی که در مورد ایران به ما می‌رسد، بی ارزش است
رویداد۲۴ بیانیه غیرمعمول و تهاجمی بولتون شامل اعلام خبری مبنی بر حرکت یک ناو هواپیمابر امریکا به سمت منطقه می‌شد. مقامات می‌گویند که این اطلاعات از سوی اسرائیل و موساد به امریکا منتقل شده و به نظر می‌رسد که این اطلاعات بخشی از استدلال بولتون برای انتشار این بیانیه باشد.

این مقامات اسرائیلی افزودند: اطلاعات در مورد طرح‌های ایران علیه امریکا یا متحدانش در خلیج فارس دو هفته پیش در جلسه‌ای در کاخ سفید هیاتی اسرائیلی به ریاست مشاور امنیت ملی نتانیاهو و تیمی به رهبری بولتون، طرح شد.

این مقامات گفتند: همچنان برای ما مشخص نیست که ایرانی‌ها می‌خواهند چه کنند و چه قصدی دارند، اما واضح است که در نتیجه فشار امریکا علیه تهران، ایران در حال خشنگین شدن است و در حال بررسی تلافی علیه منافع امریکا در خلیج فارس هستند.

در واکنش به این اخبار، یک مقام سابق آمریکایی به لارا روزن خبرنگار المانیتور گفت: هر روز اطلاعات متناوبی در مورد ایران می‌آید، عمدتا بی ارزشند.

وی افزود که جان بولتون از کاه کوه می‌سازد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان