تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

فیلم روز/ به بهانه سالروز تولد طناز طباطبایی

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت سال ۱۳۶۲ است. در رشته کارگردانی تئاتر تحصیل کرده و وقتی که تنها ۱۸ سال داشت در سریال «جوانی» سعید سلطانی جلوی دوربین رفت.
فیلم روز/ به بهانه تولد طناز طباطبایی
رویداد۲۴ اولین بازی سینمایی‌ طناز طباطبایی فیلم سینمایی «دیشب باباتو دیدم آیدا» باز می‌گردد. او همچنین در زمینه‌های موسیقی و نقاشی هم فعالیت داشته است.

بازی‌اش در سریال «میوه ممنوعه» حسن فتحی بسیار به چشم آمد. با اینکه تاکنون بازیگران زن زیادی نقش افراد معتاد را بازی کردند، اما او با «مرهم» تصویری تلخ و ترسناک از اعتیاد را بدون کلیشه‌های رایج آن نشان داد.

دهه نود برای او با بازی در فیلمی آغاز شد که جنجال زیادی به پا کرد: «هیس دختر‌ها فریاد نمی‌زنند»!

پس از حضور موفق در فیلم پوران درخشنده، با حمید نعمت‌الله در «آرایش غلیظ» همکاری کرد و سپس در «رخ دیوانه» ابوالحسن داودی جلوی دوربین رفت.
 

بازی‌اش در «خشم و هیاهو» هومن سیدی نظر بسیاری از منتقدان را جلب کرد و بسیاری از او به عنوان بازیگر نقش شهلا جاهد نام بردند.

یکی از نقش‌های اصلی فیلم توقیفی کاهانی را ایفا کرد و بازی‌اش در «ویلایی‌ها» تحسین منتقدان را برانگیخت و تندیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران را بدست آورد.

با «طلا» به سی‌و هفتمین جشنواره فیلم فجر آمد و حالا بسیاری منتظر تماشای فیلم پرویز شهبازی با بازی او روی پرده سینما‌ها هستند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
اقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
1
1
توفه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان