تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

تلاش شکیرا برای روحیه دادن به هواداران بارسلونا!

شکیرا همسر پیکه با انتشار متنی تلاش کرد که به هواداران بارسلونا پس از شکست مقابل لیورپول روحیه بدهد

 رویداد۲۴  بی تردید روز‌های اخیر برای بارسا روز‌های سختی بوده است، اما یکی از افرادی که در مقابل این شرایط سخت سعی کرد مقاومت نشان بدهد، شکیرا همسر پیکه است.

خواننده کلمبیایی در پیغامی در اینستاگرام سعی کرد که به هواداران بارسلونا روحیه بدهد.

شکیرا نوشت:

"ممنون بارسا، ممنون که این قدر خوشحالی به ما دادی و فصل بی نظیری داشتی. ممنون که در شکست‌ها هم می‌توانی به جلو حرکت کنی. ممنون که به ما یاد دادی وقتی به مشکل می‌خوریم، قطعا می‌توانیم به روز‌های خوب برگردیم. ممنون که به ما این فرصت را دادی تا به عنوان چند هوادار پخته‌تر شویم.

ممنون که باعث شدی سخاوتمند و عادل باشیم. ممنون که در هر بازی با تمام وجودت تلاش می‌کنی و هر صبح با تعصب و تعهد بیدار می‌شوی. ممنون که به ما این رویا را دادی که بتوانیم آسمان را لمس کنیم و در کنارش ثابت قدم باشیم. ممنون از بارسا، مربی و کادر فنی به خاطر این که فراتر از یک باشگاه را تشکیل داده اند. "

شکیرا در پخش پایانی پیام خود نیز پیغامی از جانب اقوام بازیکنان بارسا منتشر کرده است. "ما به عنوان همسران، فرزندان و خانواده‌های بازیکنان می‌خواهیم تمام نیروی خود را به سمت تیم بفرستیم و بگوییم که آماده انتقام هستیم چرا که در فوتبال همیشه فرصت انتقام وجود دارد. یک درود برای همه در این روز خاکستری. "
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان