تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

برانکو: هواداران سرنوشت قهرمانی را مشخص می‌کنند

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری گفت: اطمینان دارم فردا با تعداد زیاد حضور خواهند داشت تا برد را جشن بگیریم و ما نیز از آن‌ها بابت حمایت شان در فصل تشکر کنیم.
برانکو: هواداران سرنوشت قهرمانی را مشخص می‌کنند
رویداد۲۴ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: ماه مبارک رمضان را به همه تبریک می‌گویم. در این ایام فوتبال بازی می‌کنیم و تشکر می‌کنم از مردم ایران که فوتبال ما را دنبال می‌کنند. ما البته یک بازی دیکر برابر السد در تهران داریم و فرصت اینکه بار دیگر کنار شما باشم وجود دارد.

او ادامه داد: ما از تیم دوم جدول سه امتیاز بیشتر هستیم. از همه چیز مهمتر این است که ما بازی را ببریم و به یکقدمی قهرمانی دوباره برسیم. برای ماشین سازی احترام قائلم. تیمی با بازیکنان جوان و پرانگیزه، برای نمایش خودنمایی خود. در بازی فردا بازیکنان و هواداران سرنوشت را مشخص خواهند کرد. هوادارانی که فوق العاده و بهترین در دنیا هستند. اطمینان دارم فردا با تعداد زیاد حضور خواهند داشت تا برد را جشن بگیریم و ما نیز از آن‌ها بابت حمایت شان در فصل تشکر کنیم.

برانکو درباره محرومان تیمش گفت: بشار کمی از ناحیه زانو احساس درد دارد. بیرانوند را نداریم و ماهینی و انصاری هم همچنان مصدوم هستند و باقی بازیکنان در انگیزه برای پیروزی و رقابت در ترکیب هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره خبر سایت باشگاه و احساس نگرانی بابت قهرمانی گفت: من قبل از تمرین جلسه داشتم. صحبت‌هایی که الان گفتم آنجا هم گفتم. گفتم بازی فردا نیازی به مدیریت، کادرفنی ندارد و بازی‌ای است که آن‌ها و هواداران تکلیف را مشخص خواهند کرد. طبیعی است که برخی باشند که دل شان نخواهد قهرمان شویم، اما مهم این است که ما دل مان می‌خواهد قهرمان شویم.

برانکو درباره احتمال بازی دفاعی ماشین سازی اظهار داشت: اینکه گفته اند تبریزی‌ها دوست ندارند قهرمان شویم طبیعی است. همانطور که ما بابت قهرمانی تیم‌های دیگر شادی نخواهیم کرد. اینکه آن‌ها تدافعی بازی کنند شاید نباشد و ما بازی آن‌ها مقابل سپاهان را دیدیم و آن‌ها به سختی شکست خوردند.

سرمربی پرسپولیس درباره شایعات مطرح شده درباره ارائه لیست نقل و انتقالات به باشگاه گفت: من هنوز لیستی به باشگاه ندادم. امروز به بازیکنانم گفتم. همه آن‌ها قرارداد دارند و بین یک سال و چند سال. نادری البته قرضی است و برخی بازیکنان هم بند‌هایی در قراردادشان وجود دارد. اینکه بازیکنان قرارداد طولانی مدت دارند نشان می‌دهد که ما به آن‌ها اطمینان دارند و پرسپولیس مشکلی بابت آینده ندارند.

برانکو درباره بازیکنانی که از تیم جدا شده اند و احتمال بازگشت برخی از آن‌ها بیان داشت: بازیکنان کاملا حرفه‌ای هستند. اگر از بازیکنان ما پیشنهاد داشته باشد باشگاه آمادگی مذاکره را دارد. احتمال برخی بازیکنان هم وجود دارد. شجاع در نیم فصل از قطر پیشنهاد داشت. بیرانوند و علیپور و محمد انصاری هم همینطور. بازیکنان لیورپول هم همواره پیشنهاد دارند و طبیعی است وقتی ما در فینال آسیا حضور داشتیم بازیکنانم پیشنهاد داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس درباره مخالفت با برگزاری جشن قهرمانی گفت: قشنگ‌ترین وضعیت این است که مقابل هواداران خودمان جشن صعود بگیریم.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان