تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

نوبت دفاع به عیدی زاده، متهم جدید پرونده پدیده رسید

ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد در حال برگزاری است.

نوبت دفاع به عیدی زاده، متهم جدید پرونده پدیده رسید

رویداد۲۴  ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، با حضور جمعی از شکات، سهامداران، نمایندگان سازمان‌ها و ادارات دولتی، وکلای مدافع متهمین، اصحاب رسانه و مطبوعات و وکلای شکات به ریاست قاضی منصوری در مشهد در حال برگزاری است.

پس از رسمیت جلسه توسط قاضی منصوری، رئیس دادگاه از متهمین و وکلای آن‌ها خواست تا به دفاع از خود بپردازند.

پیش از شروع صحبت‌های متهمین،   قاضی منصوری گفت: با افرادی که قصد دارند در روند رسیدگی قضایی اخلال کنند طبق قانون و با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: مجددا به بدهکاران پدیده و کسانی که اموالی از این شرکت در اختیار دارند تذکر می‌دهیم که با نظارت دادگاه نسبت به بازگرداندن این اموال و بدهی‌ها اقدام نمایند.

پس از تذکرات رئیس دادگاه، قاضی منصوری از نماینده دادستان عمومی و انقلاب مشهد خواست تا نسبت به قرائت کیفرخواست متهم حسن عیدی زاده فرزند عبدالرحیم اقدام نماید.

بر این اساس معاونت در اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق تسهیل وقوع بزه در کنار سایر تخلفات متهم؛ به عنوان اتهام حسن عیدی زاده عنوان شد.

به گزارش رویداد ۲۴، اسفند سال ۹۳، رسانه‌ها نوشتند در پی دستور دادستان مشهد چندی قبل دفاتر این شرکت در برخی استان‌ها پلمپ شد، اما ظاهرا امروز حسن عیدی زاده طی نامه‌ای به شماره‌ی ۱۱۰۰/۳۷۴۰ به روسای دفاتر سهام این شرکت در شهرستان‌ها اعلام کرد: حسب موافقت دادستان‌های محترم عمومی و انقلاب بعضی از شهرستانها، نسبت به بازگشایی شعب موصوف، بدینوسیله از مدیران شعب درخواست گردید تا ضمن مراجعه به مراجع قضایی حوزه متبوع نسبت به پیگیری درخواست بازگشایی شعب اقدام نمایند... با توجه به این نامه می‌توان احتمال داد بزودی دفاتر پدیده در سراسر کشور دوباره بازگشایی شود. شایان ذکر است دفتر سهام پدیده در شاندیز در روز‌های اخیر شاهد موج حضور مردم به منظور انصراف از فروش سهام بود و قطعا اقدام به بازگشایی دفاتر سهام در سراسر کشور می‌تواند باعث پاسخگویی سریع‌تر به مشکلات سهام داران در بحث بازخرید و انصراف از فروش پدیده گردد.

بر اساس آگهی منتشر شده در روزنامه حمایت، عیدی زاده پیش از نوروز امسال از مدیرعاملی شرکتی به نام فرزانگان جاوید خراسان استعفا داده بود. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان