تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸

تکرار تجربه موفق «قلک پس انداز» در کانون جوانه های بانک ملی ایران

قلک پس انداز مشکی رنگ بانک ملی ایران که روزی به نماد پس انداز در سراسر کشور تبدیل شده بود و کمتر خانواده ایرانی بود که یکی از آن را در خانه اش نداشته باشد، این روز‌ها با شکلی تغییر یافته، در حال نفوذ در میان مخاطبان این بانک است.
تکرار تجربه موفق «قلک پس انداز» در کانون جوانه های بانک ملی ایران
رویداد۲۴ کانون جوانه‌ها به عنوان دستاوردی کم نظیر در حوزه آموزش بانکداری و مفاهیم اقتصادی به کودکان و نوجوانان، به خوبی جای خود را میان مشتریان بانک ملی ایران باز کرده است.

این کانون که در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد، با استفاده از ابزار‌های متنوع و متعدد از جمله بازی، داستان، مسابقه و جشنواره تا کنون توانسته بیش از یک میلیون و ۶۷۰ هزار نفر را به خود جذب کند.

این کانون فعالیت‌های خود را توسعه داده و تا کنون سه عنوان کتاب با هدف آموزش مفاهیمی، چون پس انداز، برنامه ریزی مالی، اولویت در خرید، اهمیت و نقش حساب‌های قرض الحسنه و نیز بانکداری الکترونیک منتشر کرده است.

ارائه تسهیلات با انجام بازی‌های سرگرم کننده به مخاطبان کودک و نوجوان و نیز ایجاد یک شعبه در شهر مشاغل کاربازیا که اعضای کانون را از نزدیک با کارکرد‌ها و فعالیت‌های بانک و کارکنان آن آشنا می‌کند، جزو اقداماتی محسوب می‌شود که به خوبی مورد استقبال خانواده‌ها و نیز اعضای کانون قرار گرفته است.

ایده به روزرسانی «قلک‌های پس انداز» که یک ابزار قدیمی مالی و پرکاربرد و پرطرفدار در میان کودکان سال‌های پیش بود، به ایجاد و راه اندازی کانون جوانه‌های بانک ملی ایران منجر شد که اکنون خود رکنی از فعالیت‌های بانک است.

این روند با توسعه بیشتر فعالیت‌های کانون ادامه خواهد یافت و در آینده، فعالیت‌های تازه تری در آن نمایان خواهد شد.
برچسب ها: بانک ملی ایران
نظرات شما
پیشخوان