تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

اطلاعات جدیدی از دوربین آیفون ۱۱ و ویژگی‌های iOS ۱۳ فاش شد

در فاصله چهار ماه به انتشار iOS ۱۳ و معرفی آیفون‌های ۲۰۱۹ برخی از ویژگی‌های مهیج آن‌ها افشا شده که شامل دوربین سه گانه و اسپیکر‌های قدرتمندتر می‌شود.
اطلاعات جدیدی از دوربین آیفون ۱۱ و ویژگی‌های iOS ۱۳ فاش شد
رویداد۲۴ کانال یوتیوبی EverythingApplePro و افشاگری به نام Max Weinbach به برسی جزییات جدیدی در مورد آیفون‌های بعدی اپل پرداخته اند. بر این اساس آیفون ۱۱ و ۱۱ مکس با نمایشگر‌های اولد ۵.۸ و ۶.۵ اینچی از راه می‌رسند، اما بریدگی عریض و نه چندان چشم نواز به قوت خود باقی خواهند ماند. با این حال ماژول Face ID ارتقا پیدا کرده و قابلیت شناسایی چهره از فاصله نزدیک و زوایای عریض تری را خواهد داشت.

اپل در گوشی‌های بعدی از یک لایه شیشه‌ای جدید و مات استفاده کرده و برای حفظ هارمونی از میزان براق بودن فریم استیل نیز خواهد کاست. اسپیکر‌های استریو نیز شاهد بهینه سازی گسترده‌ای خواهند بود.
آیفون‌های ۲۰۱۹

از نظر تصویربرداری آیفون‌های ۲۰۱۹ میزبان دوربین اصلی سه گانه با سنسور‌های تله فوتو و فوق عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای خواهند بود، اما لرزشگیر اپتیکال تنها در دو سنسور اول پیاده سازی می‌شود. دوربین اصلی از نظر طراحی نیز دستخوش تغییر شده و برآمدگی آن از سطح بدنه نسبت به نسل قبلی کمتر خواهد شد. همچنین نور فلاش نیز بدون تغییر در ابعاد آن، بیشتر می‌شود.

این دو منبع در کنار آیفون‌های ۲۰۱۹ به برخی ویژگی‌های iOS ۱۳ نیز اشاره کرده اند که شامل قابلیت محبوب دارک مود نیز می‌شود؛ هرچند به نظر می‌رسد اپل به جای استفاده از رنگ مشکی واقعی در این حالت، بیشتر روی رنگ خاکستری تیره تمرکز کرده است.

این نسخه از سیستم عامل با پردازش و یادگیری رفتار‌های کاربر، تعدادی از برنامه‌های پرکاربرد را از قبل در رم بارگذاری می‌کند تا سرعت راه اندازی آن‌ها افزایش پیدا کند. در نهایت باید به دشوار شدن جیلبریک iOS ۱۳ اشاره کرد که با توجه به شرایط فعلی اپ‌های ایرانی در اپ استور، احتمالا برای کاربران داخلی چندان خبر خوبی نیست.
 
منبع: دیجیاتو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آیفون ، آیفون 11
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0
0
بعد از چند ماه داره جا پا هواوی میزاره. خنده داره دولت امربکا با تمام هست و نیستش از پس هواوی بر نمیاد
نظرات شما
پیشخوان