تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

معروف بهترین پاسور لیگ ملت‌های والیبال

کاپیتان تیم ملی ایران در پایان هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال، در رده نخست بهترین پاسور‌های مسابقات قرار گرفت.
معروف بهترین پاسور لیگ ملت‌های والیبال
رویداد۲۴ هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال با صدرنشینی تیم ملی ایران پایان یافت. اما سعید معروف هم در رده‌بندی بهترین پاسور‌های رقابت‌ها، رتبه نخست را از آن خود کرد.

سعید معروف که با درخشش خود، نقش پر رنگی در سه پیروزی ایران مقابل ایتالیا، چین و آلمان داشت، با میانگین ۱۳ پاس منجر به امتیاز در هر ست، رتبه نخست بهترین پاسور‌های مسابقات را در اختیار دارد.

سید محمد موسوی هم با ۰.۷ امتیاز در هر ست چهارمین مدافع روی تور برتر مسابقات و با ۰.۵ امتیاز در هر ست، سومین زننده سرویس برتر رقابت‌هاست. موسوی به خصوص مقابل آلمان عملکرد درخشانی داشت.

محمدرضا حضرت‌پور لیبروی جوان ایران هم آمار خوبی در هفته نخست از خود به جای گذاشته است. حضرت‌پور با ۴۰ درصد موفقیت سومین دریافت‌کننده و با میانگین ۲ توپ‌گیری در هر ست، پنجمین توپ‌گیر برتر رقابت‌ها محسوب می‌شود.

میلاد عبادی‌پور هم با ۳۱.۹۴ درصد موفقیت هفتمین دریافت‌کننده برتر رقابت‌ها و پوریا فیاضی با میانگین ۱.۶ توپ‌گیری نهمین توپ‌گیر برتر هفته نخست بودند.

در فهرست برترین امتیازگیران مسابقات، امیر غفور با ۴۸ امتیاز در رده پنجم است. غفور با ۵۶.۱ درصد موفقیت، رتبه پنجم بهترین زنندگان اسپک را هم در اختیار خود دارد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان