تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

کارگردان دختر شیطان شکایت کرد

کارگردان فیلم «دختر شیطان» از راه‌اندازی جریان برنامه‌ریزی شده‌ای علیه این فیلم در فضای مجازی خبر داد و تاکید کرد که به پلیس فتا شکایت می‌کند.
کارگردان دختر شیطان شکایت کرد
رویداد۲۴ قربان محمدپور، کارگردان فیلم «دختر شیطان» درباره تبلیغات منفی که علیه این فیلم راه افتاده است، گفت: «از دیروز افرادی کثیف، ربات‌هایی وارد فضای مجازی کرده‌اند و زیر تبلیغات فیلم، صد‌ها کامنت منفی می‌گذراند، فیلمی که هنوز دیده نشده را طوری درباره‌اش کامنت می‌گذراند که باعث تعجب است. آن‌ها تلاش دارند با کامنت منفی گذاشتن باعث شوند دیگران با خواندن کامنت‌ها به سمت فیلم‌های دیگری کشیده شوند. حمله هزاران کامنت به صفحه اینستاگرام خودم باعث شده تمام روز مشغول بلاک کردن هزاران صفحه شوم.»

او ادامه داد: «با پرس و جو متوجه شدم ربات است و صاحبان یکی از فیلم‌های رقیب مدتی است از آن برای تخریب رقبای‌شان استفاده می‌کنند. آن‌ها که پول و قدرت دارند تمام سطح شهر را با بودجه ده‌ها میلیاردی از بیلبورد و سایر اقلام تبلیغاتی پر کرده‌اند و تلاش دارند فضای مجازی را هم از فیلم «دختر شیطان» بگیرند. من از طریق پلیس فتا ماجرا را پی گیری خواهم کرد. من طی نامه‌ای به آقای دکتر داروغه‌زاده، معاونت ارزشیابی، محسن امیریوسفی، رئیس شورای صنفی و آقای سیدضیا هاشمی، رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان، خواستم ماجرا را با جدیت دنبال کنند.»
 
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دختر شیطان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان