تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

۱۱ مصدوم براثر سقوط پاراگلایدر در متل قو

سخنگوی اورژانس کشور از وقوع حادثه سقوط پاراگلایدر میان جمعیت در متل قو خبر داد.
۱۱ مصدوم براثر سقوط پاراگلایدر در متل قو
رویداد۲۴ مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۰:۳۰ امروز (پنج‌شنبه) سقوط پاراگلایدر میان جمعیت در سلمان‌شهر یا متل قوی استان مازندران به سامانه ١١۵ اورژانس کشور اعلام شد که در پی آن، بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در سلمان‌شهر، جنب رستوران ارکیده اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور عوامل اورژانس در محل مشاهده شد که یک پاراگلایدر در میان جمعیت سقوط کرده و این حادثه موجب مصدوم شدن ١١ تن شده است.

به گفته وی، پنج نفر از مصدومان این حادثه پس از انجام عملیات پیش‌بیمارستانی، به بیمارستان طالقانی چالوس و چهار نفر به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل شدند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حادثه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
Yukabed mohammadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
4
با سلام
با ابراز تاسف و تاثر برای حادثه دیدگان عزیز و خانواده های ایشان در حادثه سلمانشهر باید خدمتتان عرض شود که حادثه ذکر شده، مربوط به پاراگلایدر نمیباشد بلکه به نوع دیگری از وسیله های پروازی به اسم "پارا ترایک" میباشد که وسیله ای موتور دار است. با توجه به اینکه این نوشتار غیر علمی و غیر حرفه ای می باشد. و باعث آسیب به اذهان اجتماع و جامعه پروازی پاراگلایدر شده است. از مدیر این سایت خواهشمند است در اطلاع رسانی درست و اصلاح این خبر اهتمام کافی را بکار ببرند. با تشکر
از طرف جمعی از جامعه پروازی پاراگلایدر تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان