تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

بهترین اپلیکیشن‌های فایل منیجر برای iOS

با وجود اینکه از iOS ۱۱ به بعد کمپانی اپل فایل منیجر اختصاصی خودش را عرضه کرد، اما بسیاری از کاربران همچنان با محدودیت در برخی بخش‌ها مواجه می‌شوند و نمی‌توانند به راحتی به مدیریت فایل‌های خود بپردازند. از این رو تصمیم داریم در این مقاله شما را با بهترین اپلیکیشن‌های فایل منیجر برای iOS آشنا کنیم.
رویداد۲۴ با وجود اینکه از iOS ۱۱ به بعد کمپانی اپل فایل منیجر اختصاصی خودش را عرضه کرد، اما بسیاری از کاربران همچنان با محدودیت در برخی بخش‌ها مواجه می‌شوند و نمی‌توانند به راحتی به مدیریت فایل‌های خود بپردازند. از این رو تصمیم داریم در این مقاله شما را با بهترین اپلیکیشن‌های فایل منیجر برای iOS آشنا کنیم.

Documents
بهترین اپلیکیشن‌های فایل منیجر برای iOS

Documents در حال حاضر به عنوان بهترین اپلیکیشن فایل منیجر برای iOS محسوب می‌شود که توسط آن می‌توان در آیفون و آیپد به صورت حرفه‌ای، به مدیریت فایل‌ها پرداخت. با پشتیبانی این اپلیکیشن از فرمت‌های مختلف، می‌توان به راحتی انواع فایل‌ها را توسط Documents اجرا نمود و یا تغییرات لازم را اعمال کرد. فایل‌ها به آسانی توسط این اپلیکیشن در دسترس قرار می‌گیرند و با توجه به همگامی با سرویس‌های ابری، می‌توان از طریق اتصال اینترنت به اطلاعات مختلف خود دست یافت. علاوه بر این‌ها، با وجود دانلود منیجر اختصاصی در این اپلیکیشن، شما می‌توانید با وارد نمودن لینک مورد نظر، فایل‌های مختلف را توسط دستگاه iOS خود دانلود کنید. Documents به صورت رایگان در اپ استور برای دانلود موجود است.

FileMaster
بهترین اپلیکیشن‌های فایل منیجر برای iOS
یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های فایل منیجر برای iOS که با امتیاز بالای ۴.۳ در اپ استور قرار گرفته، FileMaster نام دارد که قابلیت‌های کاربردی فراوانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این اپلیکیشن علاوه بر امکانات مختلف در زمینه مدیریت فایل‌ها، دارای بخش‌های مختلفی مانند مدیا پلیر، موزیک پلیر و اجرا کننده فایل‌های اسنادی بوده و شما را از نصب دیگر اپ‌های موجود در این زمینه، بی‌نیاز می‌کند.

تمامی قابلیت‌های پایه برای مدیریت فایل‌ها در FileMaster موجود بوده و می‌توانید از آن‌ها برای کنترل فایل‌های خود به بهترین شکل، استفاده کنید. به لطف پشتیبانی از سرویس‌های ابری، امکان دسترسی به فایل‌ها و همگام سازی گوشی هم توسط این اپلیکیشن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. FileMaster به صورت رایگان در اپ استور برای کاربران iOS در دسترس است.

File Manager & Browser
بهترین اپلیکیشن‌های فایل منیجر برای iOS
در صورتی که با رابط کاربری Documents مشکل دارید و به دنبال یک اپلیکیشن فایل منیجر برای iOS با رابط کاربری ساده، ولی امکانات بالا هستید، File Manager & Browser می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. توسط این فایل منیجر حرفه‌ای می‌توان به فایل‌های مختلف موجود در کامپیوتر با کمک اتصال wifi دسترسی داشت و درون برنامه به مدیریت هرکدام به صورت حرفه‌ای پرداخت. این اپلیکیشن هم از سرویس‌های ابری آنلاین برای دسترسی به فایل‌ها پشتیبانی می‌کند. برای دانلود File Manager & Browser می‌توانید از اپ استور اقدام کنید.

iExplorer Mobile
بهترین اپلیکیشن‌های فایل منیجر برای iOS
یکی دیگر از اپلیکیشن‌های فایل منیجر برای iOS که ظاهری ساده‌تری نسبت به دیگر اپ‌های موجود دارد، iExplorer Mobile بوده که توسط آن می‌توان فایل‌ها را توسط اتصال wifi از کامپیوتر منتقل کرد. از دیگر توانایی‌های iExplorer Mobile می‌توان به مدیریت فایل‌ها، ویرایش اسناد و همچنین پرینت کردن اشاره کرد. iExplorer Mobile را می‌توانید به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید.

GoodReader
بهترین اپلیکیشن‌های فایل منیجر برای iOS

GoodReader یکی از اپلیکیشن‌های فایل منیجر iOS بوده که تمرکزش بر روی فایل‌های اسنادی است. توسط این اپلیکیشن می‌توان به فایل‌های pdf و دیگر فایل‌های اسنادی موجود در سرویس‌های ابری، کامپیوتر و اینترنت دسترسی داشت و علاوه بر اجرا، به مدیریت فایل‌های موجود پرداخت. قابلیت‌های مختلفی برای خواندن و همچنین مدیریت این نوع فایل‌ها در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که آن‌ها را در کمترین اپلیکیشن فایل منیجری مشاهده می‌کنیم. GoodReader برای دانلود در اپ استور وجود دارد.
 
منبع: کلیک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اپلیکیشن ، ios ، تکنولوژی
نظرات شما
پیشخوان