تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

دزدیدن کودک ۴ ساله را با ماشین مادرش

کودک چهارساله‌ای که به وسیله سارقان یک دستگاه خودرو ربوده شده بود، با تلاش پلیس شاهین‌شهر، پس از سه ساعت به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.
دزدیدن کودک ۴ ساله را با ماشین مادرش
رویداد۲۴ سرهنگ «حسین بساطی»، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، اظهار کرد: زنی در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با صدای بریده بریده و پریشان بیان کرد: برای خرید از خودرو پیاده شده بودم که خودرو در حالی که پسر چهارساله‌ام در آن بود، به سرقت رفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از مأموران گشت انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان شاهین‌شهر وارد عمل شدند و به جست‌وجو برای یافتن خودروی مسروقه پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: اقدامات ویژه پلیس به منظور مهار سارقان و بستن همه راه‌های ورودی و خروجی ادامه داشت تا اینکه سرانجام سارقان پس از سه ساعت که راه را برای خود بسته دیدند، خودرو را در یکی از نقاط شهر رها کردند و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه «محمد طه» چهارساله صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل داده شد، گفت: سارقان تعدادی از قطعات و اموال خودرو را سرقت کردند که شناسایی و دستگیری آنان با جدیت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار دارد.
 
منبع: رکنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان