تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

علی مطهری: ایران در سرنگون کردن پهپاد آمریکایی قانونی و هوشمندانه عمل کرد

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا گفت: نیرو‌های نظامی ما اقدامی هوشمندانه انجام داده و به وظیفه قانونی خود عمل کردند.
 رویداد۲۴ علی مطهری نماینده مردم تهران درباره سرنگون کردن پهپاد پیشرفته جاسوسی گلوبال هاوک نیرو‌های آمریکایی توسط پدافند سپاه پاسداران، اظهار داشت: این اقدامی که در ساقط کردن پهپاد آمریکایی انجام شد نشانه قدرت فنی نیرو‌های نظامی ما است که پهپادی را که مدعی بودند قابل سرنگون کردن نیست و بسیار پیشرفته است، نیرو‌های ما توانستند آن را ساقط کنند.

وی افزود: قرائن نشان می‌دهد که این پهپاد در محدوده سرزمینی ما در حال پرواز بوده و از نظر قوانین بین‌المللی هم نیرو‌های نظامی ما یک کار قانونی انجام دادند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: غیر از پیام پیشرفته بودن صنایع دفاعی ما این پیام را هم به دشمن می‌رساند که سپاه و ارتش ما آماده دفاع هستند و اگر چه مایل به شروع جنگ نیستند، اما در صورت حمله به کشور ما با تمام توان دفاع خواهند کرد و خود این می‌تواند یک عامل بازدارنده باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین در ادامه سخنانش بیان کرد: به هر حال فکر می‌کنم که در حال حاضر آقای ترامپ دچار یک نوع بی‌تصمیمی شده است و از طرفی به او فشار می‌آورند که مقابله به مثل کنند و از طرفی هم احساس می‌کند که اگر اقدام نظامی کند دیگر مدیریت ادامه کار در دست او نخواهد بود و در حال تردید باقی مانده است.

عضو فراکسیون امید مجلس در بخش پایانی سخنانش عنوان کرد: به هر حال نیرو‌های ما وظیفه قانونی خود را انجام دادند و در مجموع به نظر من یک اقدام هوشمندانه و مثبتی صورت گرفت.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان