تاریخ انتشار: ۰۱:۲۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

روایتی از مراسم ترحیم میترا استاد/ از حضور حسین مرعشی تا غیبت یاران قدیمی +تصاویر

مراسم ترحیم میترا استاد همسر محمدعلی نجفی عصر روز جمعه در غیبت یاران قدیمی حزبی برگزار شد.

روایتی از مراسم ترحیم میترا استاد/ حضور حسین مرعشی و غیبت یاران قدیمی +تصاویر

رویداد۲۴ مراسم ترحیم میترا استاد عصر روز جمعه در مسجد الرسول میدان کاج سعادت آباد برگزار شد؛ مراسمی که گرداندگان آن و اکثر شرکت‌کنندگان آن از خویشاوندان خانواده استاد بودند. مسعود استاد برادر و مهیار استاد پسر میترا استاد به همراه چند نفر از نزدیکان خانواده استاد مقابل در ورودی مسجد از میهمانان استقبال می‌کردند.

نکته قابل توجه در مراسم ترحیم میترا استاد این بود که چهره‌های اصلاح طلب که تا کنون در انتخابات شورا از او حمایت کرده بودند و به واسطه میترا استاد به محمدعلی نجفی نیز نزدیک شده بودند، هچکدام در مراسم حضور نداشتند. همچنین چهره‌هایی همچون اسدزاده، محسن رهامی، احمد شریف که ارتباط سیاسی بیشتری با میترا داشتند، به این مراسم نیامدند.

نکته عجیب‌تر اینکه هیچکدام از این چهره‌ها حتی بنر تسلیت یا گل ارسال نکرده بودند و مقابل مسجد نشانی از همراهی نزدیکان قدیمی این خانواده نبود. گویا آنها ترجیح داده بودند آشنایی خود را به صورت رسمی با حضور در مراسم علنی نکنند. از میان چهره‌های سیاسی، تنها حسین مرعشی سخنگو و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در مراسم حضور یافت.

به گزارش رویداد۲۴ محمدعلی نجفی پیش از این در حزب کارگزاران سازندگی عضو بود و آنگونه که مرعشی گفته حزب کارگزاران پس از طرح موضوع شهرداری نجفی با او جلسه گذاشته و درباره حاشیه‌های او و میترا استاد سوال پرسیده بود اما نجفی آن زمان وجود حاشیه را تکذیب کرده است. با توجه به جایگاه نجفی در حزب کارگزاران، حضور مرعشی در مراسم ختم می‌تواند این پیام را به همراه داشته باشد که کارگزاران به دنبال جلب رضایت از خانواده میترا استاد باشد. با این حال از خانواده نجفی هیچکدام از اعضا در مراسم ترحیم میترا استاد حضور نداشتند.

در مراسم ترحیم علاوه بر خواندن روضه، حجت الاسلام حمیدی کیا سخنرانی کرد. اما در هیچکدام از سخنرانی‌ها درباره حاشیه‌های ایجاد شده مطلبی بیان نشد و گردانندگان مراسم تلاش کرده بودند مراسم بدون هرگونه تنش برگزار شود. مجری برنامه اما از تمام حاضران و ادارات دولتی تشکر کرد و اسم آنها را به تفکیک ذکر کرد؛ در متن تشکر از آموزش و پرورش تهران، دانشگاه پیام نور، وزارت دفاع، شهرداری تهران، نیروی زمینی، سازمان پسماند، دانشجویان دانشگاه علم و صنعت و امیرکبیر، سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران و نیروی انتظامی برای حضور در مراسم و کمک به برگزاری آن تشکر شد؛ این در حالی است که بنر تشکر هیچکدام از این ادارات مقابل در مسجد نصب نشده بود.

مسعود استاد در حال حاضر کارمند شهرداری تهران است و پیش از آن به عنوان مربی پژوهشی در آموزش و پرورش و در مدارس وزارت خارجه و مدرسه دخترانه تیزهوشان تهران فعالیت می‌کرده است. از سابقه او در وزارت دفاع اطلاعی در دست نیست، با این حال مجری این مراسم از این وزارتخانه تشکر کرد.

«شرکت پیشگامان اندیشه کیهان» نیز از شرکت‌هایی بود که مجری برنامه از عوامل آن تشکر کرد؛ بررسی رویداد۲۴ نشان می‌دهد مدیرعامل این شرکت خود مسعود استاد است. در تعریف شرکت نوشته شده در زمینه مطالعات مرتبط با هوافضا و رباتیک فعالیت دارد.

روایتی از مراسم ترحیم میترا استاد/ حضور حسین مرعشی و غیبت یاران قدیمی +تصاویر

روایتی از مراسم ترحیم میترا استاد/ حضور حسین مرعشی و غیبت یاران قدیمی +تصاویر

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
مریم بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
2
27
مشخصه رانت از طریق خواهر ! پس این آقای نجفی باج هم میداده و اولویتش مهارت و کاردانی نبوده و نفوذ زن دوم زیاد بوده ، زن دومش اگر خوددارتر میبود و صبور به خواسته ثروتش آرام و در طی زمان می رسید ولی گویا در رسیدن به قدرت و ثروتش مانعی دیده که عنان از کف از دست داده و در ایام امتحان پسرش حتی محیط منزل رو متشنج میکرده! اینم عاقبتش تحلیل من این بود
محمد سلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
3
21
رویداد خوشم میاد رفتی ته کار رو هم در آوردی!
راحیل
|
France
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
4
4
الخیر و فی ما وقع
آنچه که اتفاق می افتد. ،،،گریزی از آن نیست،،
پاسخ ها
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
کاملا" درسته . زندگی جبره به اختیار آدمها نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
4
17
به امیدروزی که این برادراستادبه سزای اعمالش برسه امیدوارم سوزودردبیکاری جوونای بی کس وکارمثل آتش زندگی خانواده استادازجمله مسعودش که باپارتی رفته روبسوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
14
17
دخترهاي شهرستاني كه به تهران ميان ميخواهند هر طوري شده سر وسامان بگيرن حتي به قيمت بي سامان كردن زن ديگر و پسرهاي شهرستاني هم فرصت كاري را از جوانهاي تهراني ميگيرن اين دور از انصافه شهرستانيها برن شهر خودشان را آباد كنن نه اينكه مردم شهرشون در حداقل امكانات بمانند همه تحصيلكردهاشون در تهران جمع ميشن عاقبت كارشون اينه
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
ناشناس عزيز با سلام؛
اين طرز ادبيات شما برگرفته از فرهنگ ليبرالي و مدرنيته جوامع طبقاتي با گفتمان شهروند درجه يك ودرجه دو واخلاف طبقاتي ناشي از توزيع ناعادلانه قدرت و ثروت در كشور مي‌باشد،‌ بگذاريد دغدغه شما را با طرز فكر خودتان پاسخ دهمم،‌ ميدانيد مشكل كجاست اولاً شهرستان تهران هم مانند ساير شهرستان هاي ايران جزوي از تقسيمات كشوري است كه توهم پايتخت نشيني اين تبختر و غرور كاذب را براي امثال شما ايجاد نموده،‌ ثانياً اگر توزيع عادلانه و متوازن قدرت، ثروت و امكانات كشور كه حاصل درآمدهاي كشور از كل استانهاي آن ميباشد ازجمله: نفت، گاز و بازرگاني بنادر استانهاي جنوب كشور(هرمزگان، خوزستان،‌ بوشهر و...) گرفته تا معادن مختلف از جمله طلاي استان‌هاي شمالغربي و غيره صورت ميگرفت، نيازي به مهاجرت به مركز قدرت و ثروت نمي بود،‌ پس اگر حق تمام استان ها شامل فرصت هاي شغلي،‌ تحصيلي، امكانات رفاهي معيشتي، امكانات بهداشتي و پزشكي و تجهيزات پيشرفته درماني،‌ بصورت متوازن در كشور توزيع ميشد شايد به قول شما نيازي به اين مهاجرت معكوس به شهرستانهاي بزرگ نمي بود.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
2
2
احتمالا قاتل دختر نجفی بوده نجفی هم بخاطر حفظ جان دخترش به اعتراف روی آورده است
پاسخ ها
۰۰۰
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
قوربون تو بشم دهاتیه تهران نشین که بقیه رو شهرستانی میدونی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
2
13
شمادوست عزیزبفرماییدچنددرصدتهرانیها اصالتاتهرانی هستند؟
پاسخ ها
انتظار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
اصالتا تهرانی بودن اصلا مگه افتخاره؟!!!!!
افتخار به آنچه که نمایان میشود باید کرد...خدمت به خلق خوش خلقی پرهیزکاری شرف ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
2
عزیزم ما عادت داریم در هر صورت یک موضوعی مطرح کنیم و ایراد بگیریم مطمئناً و بدون شک اگر هم آمده بودن و به قول شما با دسته گل و بنز هم آمده بودن خدایی آن موقع هزار جور حرف و حدیث دیگه برای گفتن داشتین و شاید کلی حرفهای عجیب و غریب حداقل اینجوری کسی نیست داستان سرایی بکنه اتفاقاً شما ناراحت از همین موضوع هستید که یک سوژه خوب از دست دادین
کمیلی
|
Germany
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
1
خودشون گفته بودند کسی گل و بنر نیاره.

خدا به خانواده اش صبر بده
نظرات شما
پیشخوان