تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۰۸ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتقاد تند از جنجالی شدن ازدواج دوم مهدی هاشمی

مهرزاد دانش، منتقد سینما از انتشار خبرهای مربوط به ازدواج دوم مهدی هاشمی در فضای مجازی انتقاد کرد. ازدواج مهدی هاشمی با مهنوش صادقی، امروز موجی از خبرهای تایید و تکذیب و تحلیل را به دنبال داشته است.

مهرزاد دانش در اکانت توئیترش نوشت: «قبلا حرف‌های نازل را درباره این که کی زن دوم کی است و فلانی کی از زنش جدا شده و بهمانی با آن یکی در فلان مغازه دیده شده، با عنوان حرف‌های لب‌خزینه‌ای یاد می‌کردند. حالا همگی لب خزینه بزرگی به نام شبکه‌های اجتماعی نشسته‌ایم و صفا می‌کنیم. این توسعه بزرگ فرهنگی مبارک‌مان باشد.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
1
آقای دانش زن قاب دستمال نیست . آیا نسبت به خواهر ومادر خودت هم همین عقیده را داری؟ اگر اینطوری فکر میکنید واقعا جای تاسف دارد من نمیدانم این زیاده خواهی و حرص و ولع چیه که بعضیها سیر نمیشن اخیرا هم در باب شهوترانی توسعه پیدا کرده .بله همه آزادند برای زندگی شخصی خودشان تصمیم بگیرند ولی نه اینجوری چطور آدم با همسرش با اختلاف سنی چهار پنج سال تفاهم ندارد ولی با سی سال کوچکتر از خودش تفاهم دارد . آدم به هردلیلی ممکن است از همسرش جدا شود در صورت اختیار کردن همسر دوم اگر فاصله سنی را رعایت کند هیچ اتهامی به او نمیچسبد ولی وقتی با یکی هم سن بچه خودش ازدواج میکند این اسمش چیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
نداشتن تفاهم فکری مگه قبل از ازدواج نباید مشخص بشه یا نهایتا چند سال بعد از ازدواج... ـ. بعد این همه سال....
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان