تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۸
استاندار آذربایجان شرقی؛

ضرورت رعایت الگوی مصرف در ساعات پیک مصرف برق

استاندار آذربایجان شرقی، خواستار رعایت اصلاح الگوی مصرف برق در ساعات پرمصرف توسط مردم استان شد.
ضرورت رعایت الگوی مصرف در ساعات پیک مصرف برق
رویداد۲۴ محمدرضا پورمحمدی در بازدید از دیسپاچینگ شمال غرب کشور و نیروگاه برق در تبریز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مدیران و کارکنان صنعت برق در استان بر ضرورت بروزرسانی سیستم و تکنولوژی تولید برق، تاکید کرد و گفت: نیاز مردم و واحد‌های تولیدی و صنعتی به برق، موضوعی انکارناپذیر است و مدیریت ارشد استان از هیچ تلاش و حمایتی در زمینه افزایش تولید برق در استان و بروزرسانی امکانات موجود در این حوزه مضایقه نخواهد کرد.

وی وضعیت برق تولیدی در استان را قابل قبول، ارزیابی کرد و ادامه داد: تامین انرژی برق در روز‌های گرم تابستان و در روز‌های پیک مصرف؛ یکی از دغدغه‌های همیشگی مسئولان بوده است و در حال حاضر با تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق تبریز و استان، وضعیت تولید برق در استان و منطقه در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.

وی با بیان اینکه هیچ گونه مشکل جدی در زمینه تولید برق برای هم استانی‌های عزیز نداریم تصریح کرد: متاسفانه در برخی روز‌های گرم تابستان و در برخی روزها، فاصله بین تولید و مصرف برق در استان افزایش می‌یابد که بر همین اساس، تغییر شیفت و ساعت کاری ادارات در استان اجرایی شد.

استاندار آذربایجان شرقی، هدف از تغییر شیفت کاری ادارت و واحد‌های صنعتی و تولیدی استان را تامین کمبود برق تولیدی در استان اعلام کرد و گفت: بر اساس گزارش مسئولان امر، تغییر ساعت کاری ادارات، تاثیر بسیار مناسبی برروند کاهشی مصرف برق و رعایت الگوی مصرف داشته است.

وی خواستار توجه مردم به صرفه جویی در استفاده از حمل‌های انرژی و بخصوص صنعت شد و بی توجهی و زیاده روی در استفاده از برق را مصداق بی انصافی در حق هم استانی‌ها دانست.
منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مصرف برق
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان